PRIMAVERA AGD

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

We wrześniu zamówiłam...
We wrześniu zamówiłam mikser w sklepie internetowym. Transakcja została zrealizowana szybko, towar był zgodny z opisem. Niestety zamiast faktury, o której wystawienie prosiłam w zamówieniu, w paczce znajdował się paragon. Wysłałam pocztą elektroniczną prośbę o przesłanie faktury. W odpowiedzi dostałam infomację, że aby dostać fakturę muszę odesłać paragon. Nie chciałam odsyłać oryginału paragonu, gdyż gwarancja jest honorowana tylko z dowodem zakupu, a to był jedyny mój dowód zakupu. Zaproponowałam wysłanie kserokopii, niestety sklep nie wyraził zgody. Byłam więc zmuszona wysłać oryginał (listem poleconym). W związku z tym, że przez bardzo długi czas nie otrzymywałam faktury, skierowałam kolejne pytanie do sklepu, co się dzieje z dokumentem. Okazało się, że mój list nie dotarł. Sklep twierdzi, że nie może wystawić drugiego dokumentu sprzedaży. W tej sytuacji nie posiadam ani paragonu, ani faktury. Sklep zaproponował mi dosyć oryginalne zastępcze rozwiązanie, abym reklamowała nie doręczenie listu poleconego na poczcie, wówczas dostanę 100 zł odszkodowania, a to przewyższa wartość miksera. Tym razem wartość sprzętu jest może niewielka, ale nasuwa się pytanie, czy gdyby zaginął paragon jako dowód zakupu sprzętu na bardzo wysoką kwotę, czy również nie ma możliwości wystawienia faktury bez paragonu i np. firma nie mogłaby rozliczyć w kosztach zakupu komputerów, mebli, itp. Mam wrażenie, że to albo brak wiedzy i kompetencji, albo niechęć do załatwienia sprawy i zakończenia transakcji.

Beata_59

28.10.2009

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (31)

PRIMAVERA AGD

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PRIMAVERA AGD?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

We wrześniu zamówiłam...
We wrześniu zamówiłam mikser w sklepie internetowym. Transakcja została zrealizowana szybko, towar był zgodny z opisem. Niestety zamiast faktury, o której wystawienie prosiłam w zamówieniu, w paczce znajdował się paragon. Wysłałam pocztą elektroniczną prośbę o przesłanie faktury. W odpowiedzi dostałam infomację, że aby dostać fakturę muszę odesłać paragon. Nie chciałam odsyłać oryginału paragonu, gdyż gwarancja jest honorowana tylko z dowodem zakupu, a to był jedyny mój dowód zakupu. Zaproponowałam wysłanie kserokopii, niestety sklep nie wyraził zgody. Byłam więc zmuszona wysłać oryginał (listem poleconym). W związku z tym, że przez bardzo długi czas nie otrzymywałam faktury, skierowałam kolejne pytanie do sklepu, co się dzieje z dokumentem. Okazało się, że mój list nie dotarł. Sklep twierdzi, że nie może wystawić drugiego dokumentu sprzedaży. W tej sytuacji nie posiadam ani paragonu, ani faktury. Sklep zaproponował mi dosyć oryginalne zastępcze rozwiązanie, abym reklamowała nie doręczenie listu poleconego na poczcie, wówczas dostanę 100 zł odszkodowania, a to przewyższa wartość miksera. Tym razem wartość sprzętu jest może niewielka, ale nasuwa się pytanie, czy gdyby zaginął paragon jako dowód zakupu sprzętu na bardzo wysoką kwotę, czy również nie ma możliwości wystawienia faktury bez paragonu i np. firma nie mogłaby rozliczyć w kosztach zakupu komputerów, mebli, itp. Mam wrażenie, że to albo brak wiedzy i kompetencji, albo niechęć do załatwienia sprawy i zakończenia transakcji.