Opinia użytkownika: Beata_59
Dotycząca firmy: PRIMAVERA AGD
Treść opinii: We wrześniu zamówiłam mikser w sklepie internetowym. Transakcja została zrealizowana szybko, towar był zgodny z opisem. Niestety zamiast faktury, o której wystawienie prosiłam w zamówieniu, w paczce znajdował się paragon. Wysłałam pocztą elektroniczną prośbę o przesłanie faktury. W odpowiedzi dostałam infomację, że aby dostać fakturę muszę odesłać paragon. Nie chciałam odsyłać oryginału paragonu, gdyż gwarancja jest honorowana tylko z dowodem zakupu, a to był jedyny mój dowód zakupu. Zaproponowałam wysłanie kserokopii, niestety sklep nie wyraził zgody. Byłam więc zmuszona wysłać oryginał (listem poleconym). W związku z tym, że przez bardzo długi czas nie otrzymywałam faktury, skierowałam kolejne pytanie do sklepu, co się dzieje z dokumentem. Okazało się, że mój list nie dotarł. Sklep twierdzi, że nie może wystawić drugiego dokumentu sprzedaży. W tej sytuacji nie posiadam ani paragonu, ani faktury. Sklep zaproponował mi dosyć oryginalne zastępcze rozwiązanie, abym reklamowała nie doręczenie listu poleconego na poczcie, wówczas dostanę 100 zł odszkodowania, a to przewyższa wartość miksera. Tym razem wartość sprzętu jest może niewielka, ale nasuwa się pytanie, czy gdyby zaginął paragon jako dowód zakupu sprzętu na bardzo wysoką kwotę, czy również nie ma możliwości wystawienia faktury bez paragonu i np. firma nie mogłaby rozliczyć w kosztach zakupu komputerów, mebli, itp. Mam wrażenie, że to albo brak wiedzy i kompetencji, albo niechęć do załatwienia sprawy i zakończenia transakcji.