idvd.pl

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Chciałabym podzielić się...
Chciałabym podzielić się doświadczeniem wysokiego profesjonalizmu obsługi sklepu idvd.pl Zamówiłam w tymże sklepie DVD z filmem "300"; początkowo zamierzałam odebrać ją osobiście, jednak po zmianie planów zdecydowałam się na przesyłkę pocztową. Poniewczasie okazało się to błędem - przesyłka z wierzchu wydawała się nienaruszona, jednak płyty poruszały się swobodnie po wnętrzu pudełka i zostały porysowane. Mimo, że uszkodzenia nie powstały z winy sprzedawcy i nie uniemożliwiały (na razie) oglądania filmu, pracownik sklepu po otrzymaniu informacji o zaistniałym problemie zaprosił do wymiany DVD na nowe. Tym razem udałam się pod wskazany adres osobiście; na miejscu pracownica z uśmiechem dokonała wymiany, prosząc jedynie, żeby na przyszłość zwracać w miarę możliwości baczną uwagę na stan przyjmowanych przesyłek - w momencie niezgłoszenia zastrzeżeń przy odbiorze niemożliwe jest reklamowanie jakości wykonania usługi pocztowej przez Pocztę Polską.

Kamila_4

16.10.2009

Placówka

Warszawa, Jelinka 12

Nie zgadzam się (18)

idvd.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż idvd.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Chciałabym podzielić się...
Chciałabym podzielić się doświadczeniem wysokiego profesjonalizmu obsługi sklepu idvd.pl Zamówiłam w tymże sklepie DVD z filmem "300"; początkowo zamierzałam odebrać ją osobiście, jednak po zmianie planów zdecydowałam się na przesyłkę pocztową. Poniewczasie okazało się to błędem - przesyłka z wierzchu wydawała się nienaruszona, jednak płyty poruszały się swobodnie po wnętrzu pudełka i zostały porysowane. Mimo, że uszkodzenia nie powstały z winy sprzedawcy i nie uniemożliwiały (na razie) oglądania filmu, pracownik sklepu po otrzymaniu informacji o zaistniałym problemie zaprosił do wymiany DVD na nowe. Tym razem udałam się pod wskazany adres osobiście; na miejscu pracownica z uśmiechem dokonała wymiany, prosząc jedynie, żeby na przyszłość zwracać w miarę możliwości baczną uwagę na stan przyjmowanych przesyłek - w momencie niezgłoszenia zastrzeżeń przy odbiorze niemożliwe jest reklamowanie jakości wykonania usługi pocztowej przez Pocztę Polską.