Wizyta w punkcie sprzedaży części samochodowych była poprzedzona kilkoma rozmowami telefonicznymi mającymi na celu uzyskanie informacji dotyczących dostępności pewnej części. Za pierwszym razem osoba, która odebrała telefon powiedziała, że poszuka owej części, powiedziała żebym poczekał 30 minut i zadzwonił. Po 30 minutach oddzwoniłem, jednak usłyszałem, żebym zadzwonił za jakiś czas. Po kolejnych 30 minutach w trakcie rozmowy telefonicznej dowiedziałem się, że część jest dostępna, jednak sposób w jaki zostało to mi oznajmione był nieodpowiedni. Osoba, która ze mną rozmawiała sprawiała wrażenie niemiłej i mało zainteresowanej współpracą. O godzinie 16 przybyłem do punktu sprzedaży części, dojazd jest trudny, ponieważ nie ma jakiegokolwiek oznakowania ani reklam. Gdy wszedłem na teren placówki nikt nie zwrócił na mnie uwagi, musiałem podejść do kilku osób naprawiających samochód i poprosić o pomoc, w czego konsekwencji dowiedziałem się, że jedna z tych osób to pracownik tejże firmy. Dopiero po 30 minutach porozmawiał ze mną osobiście i pokazał mi poszukiwaną część. Kiedy zapytałem, czy istnieje możliwość obniżenia ceny odpowiedział: "a co, może jeszcze za stówkę ci to mam sprzedać". Atmosfera panująca w tym miejscu jest nieprzyjazna, klient jest traktowany w sposób nieodpowiedni. Miejsce to jest bardzo dobrze wyposażone, części są posegregowane i przystępne cenowo, wygląd tego miejsca jest jednak nieestetyczny, wszystko śmierdzi a pomiędzy częściami zaobserwowałem kurę, która wyglądała na bardzo chorą.
Wizyta w punkcie sprzedaży części samochodowych była poprzedzona kilkoma rozmowami telefonicznymi mającymi na celu uzyskanie informacji dotyczących dostępności pewnej części. Za pierwszym razem osoba, która odebrała telefon powiedziała, że poszuka owej części, powiedziała żebym poczekał 30 minut i zadzwonił. Po 30 minutach oddzwoniłem, jednak usłyszałem, żebym zadzwonił za jakiś czas. Po kolejnych 30 minutach w trakcie rozmowy telefonicznej dowiedziałem się, że część jest dostępna, jednak sposób w jaki zostało to mi oznajmione był nieodpowiedni. Osoba, która ze mną rozmawiała sprawiała wrażenie niemiłej i mało zainteresowanej współpracą. O godzinie 16 przybyłem do punktu sprzedaży części, dojazd jest trudny, ponieważ nie ma jakiegokolwiek oznakowania ani reklam. Gdy wszedłem na teren placówki nikt nie zwrócił na mnie uwagi, musiałem podejść do kilku osób naprawiających samochód i poprosić o pomoc, w czego konsekwencji dowiedziałem się, że jedna z tych osób to pracownik tejże firmy. Dopiero po 30 minutach porozmawiał ze mną osobiście i pokazał mi poszukiwaną część. Kiedy zapytałem, czy istnieje możliwość obniżenia ceny odpowiedział: "a co, może jeszcze za stówkę ci to mam sprzedać". Atmosfera panująca w tym miejscu jest nieprzyjazna, klient jest traktowany w sposób nieodpowiedni. Miejsce to jest bardzo dobrze wyposażone, części są posegregowane i przystępne cenowo, wygląd tego miejsca jest jednak nieestetyczny, wszystko śmierdzi a pomiędzy częściami zaobserwowałem kurę, która wyglądała na bardzo chorą.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.