Euro Sat

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Obserwacja dotyczyła reklamacji...
Obserwacja dotyczyła reklamacji zakupionego sprzętu. Rozmówca najpierw wyjaśnił mi iż zakupiony sprzęt był "gratisem" i nie można oczekiwać żadnych rewelacji. Po czym ja jemu przedstawiłem sytuację iż sprzęt był kilkakrotnie reklamowany i że poniosłem koszty z tym związane. Następnie w ramach rekompensaty udzielił mi wysokiego rabatu i pokrył koszt wysyłki. Sprzedawca nie obstawał, że to nie jego problem lecz lecz wyszedł frontem do klienta, aby sprostać jego oczekiwaniom. Rozmowa odbyła się bez żadnego podnoszenia tonu z żadnej ze stron. Ja jako klient jestem bardzo zadowolony zarówno z rozmowy jak i przebiegu całej procesu reklamacyjnego.

Norbert_13

18.05.2009

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (27)

Euro Sat

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Euro Sat?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Obserwacja dotyczyła reklamacji...
Obserwacja dotyczyła reklamacji zakupionego sprzętu. Rozmówca najpierw wyjaśnił mi iż zakupiony sprzęt był "gratisem" i nie można oczekiwać żadnych rewelacji. Po czym ja jemu przedstawiłem sytuację iż sprzęt był kilkakrotnie reklamowany i że poniosłem koszty z tym związane. Następnie w ramach rekompensaty udzielił mi wysokiego rabatu i pokrył koszt wysyłki. Sprzedawca nie obstawał, że to nie jego problem lecz lecz wyszedł frontem do klienta, aby sprostać jego oczekiwaniom. Rozmowa odbyła się bez żadnego podnoszenia tonu z żadnej ze stron. Ja jako klient jestem bardzo zadowolony zarówno z rozmowy jak i przebiegu całej procesu reklamacyjnego.