Obserwacja dotyczyła reklamacji zakupionego sprzętu. Rozmówca najpierw wyjaśnił mi iż zakupiony sprzęt był "gratisem" i nie można oczekiwać żadnych rewelacji. Po czym ja jemu przedstawiłem sytuację iż sprzęt był kilkakrotnie reklamowany i że poniosłem koszty z tym związane. Następnie w ramach rekompensaty udzielił mi wysokiego rabatu i pokrył koszt wysyłki. Sprzedawca nie obstawał, że to nie jego problem lecz lecz wyszedł frontem do klienta, aby sprostać jego oczekiwaniom. Rozmowa odbyła się bez żadnego podnoszenia tonu z żadnej ze stron. Ja jako klient jestem bardzo zadowolony zarówno z rozmowy jak i przebiegu całej procesu reklamacyjnego.
Obserwacja dotyczyła reklamacji zakupionego sprzętu. Rozmówca najpierw wyjaśnił mi iż zakupiony sprzęt był "gratisem" i nie można oczekiwać żadnych rewelacji. Po czym ja jemu przedstawiłem sytuację iż sprzęt był kilkakrotnie reklamowany i że poniosłem koszty z tym związane. Następnie w ramach rekompensaty udzielił mi wysokiego rabatu i pokrył koszt wysyłki. Sprzedawca nie obstawał, że to nie jego problem lecz lecz wyszedł frontem do klienta, aby sprostać jego oczekiwaniom. Rozmowa odbyła się bez żadnego podnoszenia tonu z żadnej ze stron. Ja jako klient jestem bardzo zadowolony zarówno z rozmowy jak i przebiegu całej procesu reklamacyjnego.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.