Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: supplies.pl
Treść opinii: W firmie supplies.pl kupiłem kserokopiarkę Canon. Towar używany, regenerowany po atrakcyjnie niskiej cenie zaoferowano mi przez internet, wybrałem ponieważ w firmie potrzebowaliśmy kserokopiarki po jak najniższej cenie. Na stronie www wybrałem interesujący mnie model, a następnie udałem się do sklepu osobiście. Zainkasowano ode mnie 180zł i kazano czekać 2 tygodnie. Po 4 tygodniach i interwencji telefonicznej obsługa sklepu próbowała skontaktować się ze mną (1 raz) dzień przed 'gwiazdką'. Towar odebrałem zapakowany w folię typu stretch z poleceniem nie uruchamiania przez kilka godzin, ponieważ maszyna jest zimna i po zainstalowaniu w ciepłym wnętrzu mogłaby ulec uszkodzeniu z powodu kondensacji wilgoci na jej elementach. Postąpiłem zgodnie z instrukcją, towar przewiozłem na tylnym siedzeniu samochodu z należytą ostrożnością i zostawiłem na kilka godzin przy kaloryferze. Po rozpakowaniu i podłączeniu do sieci okazało się, że kserokopiarka ma potłuczoną szybę. Serwis poinformował mnie, że to moja wina i za naprawę mam zapłacić sam. Uważam to za jawne matactwo, nikt nawet nie dopuścił możliwości uszkodzenia towaru w magazynie, lub pojawienia się usterki z powodu nieprawidłowych warunków przechowywania (sprzedawca przyznał, że towar stał w magazynie, gdzie temperatura spadała poniżej -10st.). Towar naprawiano niemal 3 tygodnie. Od tego czasu zdążył zepsuć się jeszcze dwa razy. W sumie wykonano nim <500 kopii, więc jeśli sprzedawca chce reklamować towar jako 'regenerowany' powinien bardziej się do tej czynności przyłożyć. Poza fatalną jakością sprzętu obsługa klienta jest sprawna i szybka, nie licząc zagubienia dokumentów sprzedaży i gwarancji, których nie zwrócono mi po okazaniu w serwisie. Podsumowując: firma supplies.pl nie sprawdza się w sprzedaży tanich, używanych kopiarek, oraz w utrzymaniu 'małych' klientów.