Dnia 03/01/2009 udałem się do sklepu z auto częściami WAZ-CAR znajdującego się na ulicy Uniwersyteckiej 17 w celu zwrócenia zakupionego dzień wcześniej oleju, który polecał mi Pan. Po przeczytaniu opinii w internecie na temat zalecanych olei do mojego samochodu oraz lepszych właściwości smarowania silnika przez olej półsyntetyczny niż olej mineralny, zdecydowałem się na oddanie oleju. Ponieważ nie posiadałem paragonu, sądziłem, że mogą wiązać się z tym pewnego rodzaju problemy. Po wejściu do sklepu Pan przywitał się ze mną, zapytał się w czym może mi pomóc. Powiedziałem, że chciałem oddać zakupiony dzień wcześniej olej, ale nie posiadam paragonu, bo nie otrzymałem go od sprzedawcy. Pan powiedział, że zaraz wszystko sprawdzi, wziął do ręki wydruki z dnia wczorajszego z kasy i odnalazł mój paragon. Pan próbował jeszcze przekonać mnie do zostania przy tym zakupie, że jego kolega wczoraj dobrze mi doradzał. Powiedział, że dla niego jest to bez różnicy, czy sprzeda mi olej mineralny czy półsyntetyczny. Ostatecznie zdecydowałem się na zwrot zakupionego oleju, powiedziałem, że do tej pory jeździłem na oleju półsyntetycznym i tak zamierzam jeździć dalej. Pan bez problemu dokonał zwrotu, wydrukował papiery dla siebie, potwierdzające dokonanie zwrotu gotówki. Ponieważ w dniu wczorajszym nie kupiłem wycieraczki przedniej oraz żarówek od światła stop, poprosiłem o nie. Pan przygotował dla mnie wycieraczki, chociaż prosiłem od jedną, naszykował dla mnie również żarówki, jak się później okazało nie od światła stop ale od innych tylnych świateł. Pan podczas obsługi był sympatyczny, utrzymywał kontakt wzrokowy. Ponieważ mam zamiar udać się do sklepu po zakup oleju, znowu będę musiał dokonać zwrotu żarówek, ponieważ Pan sprzedał mi nie te, o które prosiłem. Pan próbował sprzedać mi również jeszcze drugą wycieraczkę, ale podziękowałem, potrzebowałem jedną a nie dwie.
Dnia 03/01/2009 udałem się do sklepu z auto częściami WAZ-CAR znajdującego się na ulicy Uniwersyteckiej 17 w celu zwrócenia zakupionego dzień wcześniej oleju, który polecał mi Pan. Po przeczytaniu opinii w internecie na temat zalecanych olei do mojego samochodu oraz lepszych właściwości smarowania silnika przez olej półsyntetyczny niż olej mineralny, zdecydowałem się na oddanie oleju. Ponieważ nie posiadałem paragonu, sądziłem, że mogą wiązać się z tym pewnego rodzaju problemy. Po wejściu do sklepu Pan przywitał się ze mną, zapytał się w czym może mi pomóc. Powiedziałem, że chciałem oddać zakupiony dzień wcześniej olej, ale nie posiadam paragonu, bo nie otrzymałem go od sprzedawcy. Pan powiedział, że zaraz wszystko sprawdzi, wziął do ręki wydruki z dnia wczorajszego z kasy i odnalazł mój paragon. Pan próbował jeszcze przekonać mnie do zostania przy tym zakupie, że jego kolega wczoraj dobrze mi doradzał. Powiedział, że dla niego jest to bez różnicy, czy sprzeda mi olej mineralny czy półsyntetyczny. Ostatecznie zdecydowałem się na zwrot zakupionego oleju, powiedziałem, że do tej pory jeździłem na oleju półsyntetycznym i tak zamierzam jeździć dalej. Pan bez problemu dokonał zwrotu, wydrukował papiery dla siebie, potwierdzające dokonanie zwrotu gotówki. Ponieważ w dniu wczorajszym nie kupiłem wycieraczki przedniej oraz żarówek od światła stop, poprosiłem o nie. Pan przygotował dla mnie wycieraczki, chociaż prosiłem od jedną, naszykował dla mnie również żarówki, jak się później okazało nie od światła stop ale od innych tylnych świateł. Pan podczas obsługi był sympatyczny, utrzymywał kontakt wzrokowy. Ponieważ mam zamiar udać się do sklepu po zakup oleju, znowu będę musiał dokonać zwrotu żarówek, ponieważ Pan sprzedał mi nie te, o które prosiłem. Pan próbował sprzedać mi również jeszcze drugą wycieraczkę, ale podziękowałem, potrzebowałem jedną a nie dwie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.