Wassabi

(0.75)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Bardzo źle. Na...
Bardzo źle. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_2179

17.11.2014

Placówka

Szczecin, Kolumba 4

Nie zgadzam się (0)
Dnia 26-12-2008 byłem...
Dnia 26-12-2008 byłem wraz z kolegą w nowo otwartym klubie w Szczecinie Wassabi. Klub znajduje się w dosyć ponurej dzielnicy Szczecina, obok dworca. Pomimo tego wnętrze klubu zasługuje na pogratulowanie pomysłu. Klub urządzony został w 3 piętrowym budynku (stary magazyn albo hala produkcyjna). Do klubu prowadzą schody, klub znajduje się na 3 piętrze. Jako że wizyta miała miejsce w drugi dzień świąt w klubie nie było zbyt dużo osób. Wraz z kolegą zamówiliśmy po jakimś drinku. W klubie zamiast zwyczajnych krzeseł są specjalne pufy. Usiedliśmy na jednej z nich. Po około godzinie zauważyłem bardzo niemiłą sytuację. Całkiem pijany człowiek kupuje kolejną butelkę wódki. Po około 2 minutach po zakupie stwierdził, że jednak jej nie chce i chciał ją zwrócić. Niestety kierowniczka lokalu odmówiła przyjęcia zwrotu towaru. Byłem dosyć blisko całej sytuacji i widziałem, że Klient miał ze sobą paragon. Kierowniczka zachowywała się w stosunku do Klienta bardzo ordynarnie i lekceważąco. Rozumiem fakt, że kluby i puby zarabiają na sprzedaży alkoholu, ale z drugiej strony każdego obowiązuje ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. Zwróciłem na to uwagę na co zostałem spławiony milczeniem kierowniczki.

Jakub_65

27.12.2008

Placówka

Szczecin, Kolumba 4

Nie zgadzam się (29)

Wassabi

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Wassabi?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle. Na...
Bardzo źle. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.