M.P.M

(4.01)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 4)

Jest to obserwacja...
Jest to obserwacja ciągła-zawęża się asortyment towarów,zdarzyła sie sytuacja,że były artykuły,gdzie data ważności kończyła się w dniu zakupu /masło/.Nastąpiła zmiana personelu-pogorszyła się jakość obsługi.Na stoisku mięsnym tworzą się kolejki-obsługują tylko 2 osoby, z których jedna co jakiś czas wychodzi zamawiac towar!Niektóre osoby rezygnowały z zakupów.Zlikwidowano obsługę przy warzywach-waży się je dopiero w kasie co wydłuża czas obsługi.Prasa od rana nie wprowadzona i nie można było jej kupić.

Henryk

23.12.2008

Placówka

Jasło, Krasińskiego 18

Nie zgadzam się (16)

M.P.M

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż M.P.M?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Świetnie!
Świetnie.