Sklep Odzieżowy Paweł Cholewka

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Do sklepu odzieżowego...
Do sklepu odzieżowego Pawła Cholewki weszłam, aby kupić koszulę z krawatem - prezent na gwiazdkę. Po wejściu do sklepu i powitalmym "dzień dobry" ekspedientka, która znajdowała się w głębi sklepu od razu podeszła do mnie i zapytała w czym mi może pomóc. Ja odpowiedziałam, iż poszukuję koszuli w odcieniach niebieskiego lub bordo. Zapytała mnie również o rozmiar koszuli - odpowiedziałam że r. 40 powiniem być dobry. Na to ona (o czym nie wiedziałam) stwierdziła iż ważny jest również wzrost osoby, która ją będzie nosić, gdyż jeżeli kupię r. 40, ale dla osoby dużo wyższej to wówczas rękawy będą za długie. Po zdecydowaniu jaki rozmiar będzie prawidłowy, pani ekspedientka zaczęła wyjmować koszule w interesujących mnie kolorach. Odcienie błękitne odrzuciłam i zaczęłam się zastanawiać nad pokazanymi mi odcieniami bordo. Wówczas ona powiedziała, że w tym rozmiarze jest również ciemny odcień dordo, ale akurat znajduje się na manekinie. Koszula z "wystawy" spodobała mi się najbardziej i spytałam, czy mogą ją kupić. Dla sprzedawczyni nie było żadnego problemu aby "rozebrać" manekina i sprzedać mi tę koszulę. Gdy sprzedawczyni składała koszulę powiedziała mi, iż jeśli będą ją chciała wymienić na większą to wystarczy, że przyniosę ze sobą paragon i bez problemu wymieni mi ją na większy rozmiar. Sprzedawczyni nadal pakowała koszulę, a ja udałam się do wieszaka z krawatami, aby wybrać taki, który będzie pasował do zakupionej koszuli. Po wyborze krawata, ekspedientka zaproponowała mi, że krawat zawiąże i nałoży na koszulę, aby wszystko wyglądało bardzo elekancko. Po skończeniu składania koszuli i nałożeniu krawata wszystko włożyła do świątecznej torebki, a potem do firmowej reklamówki. Podczas tej czynności zadzwonił jej telefon komórkowy, ale go nie odebrała - widać szanuje klienta - duży plus. Dużym plusem na korzyść sklepu jest również jego wystrój - dużo koszul jest wystawionych z zawiązanymi krawatami co ułatwia wybór zwłaszcza jeśli ktoś chce kupić obie rzeczy na raz.

Joanna_174

13.12.2008

Placówka

Wadowice, Lwowska 17

Nie zgadzam się (19)

Sklep Odzieżowy Paweł Cholewka

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Sklep Odzieżowy Paweł Cholewka?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Do sklepu odzieżowego...
Do sklepu odzieżowego Pawła Cholewki weszłam, aby kupić koszulę z krawatem - prezent na gwiazdkę. Po wejściu do sklepu i powitalmym "dzień dobry" ekspedientka, która znajdowała się w głębi sklepu od razu podeszła do mnie i zapytała w czym mi może pomóc. Ja odpowiedziałam, iż poszukuję koszuli w odcieniach niebieskiego lub bordo. Zapytała mnie również o rozmiar koszuli - odpowiedziałam że r. 40 powiniem być dobry. Na to ona (o czym nie wiedziałam) stwierdziła iż ważny jest również wzrost osoby, która ją będzie nosić, gdyż jeżeli kupię r. 40, ale dla osoby dużo wyższej to wówczas rękawy będą za długie. Po zdecydowaniu jaki rozmiar będzie prawidłowy, pani ekspedientka zaczęła wyjmować koszule w interesujących mnie kolorach. Odcienie błękitne odrzuciłam i zaczęłam się zastanawiać nad pokazanymi mi odcieniami bordo. Wówczas ona powiedziała, że w tym rozmiarze jest również ciemny odcień dordo, ale akurat znajduje się na manekinie. Koszula z "wystawy" spodobała mi się najbardziej i spytałam, czy mogą ją kupić. Dla sprzedawczyni nie było żadnego problemu aby "rozebrać" manekina i sprzedać mi tę koszulę. Gdy sprzedawczyni składała koszulę powiedziała mi, iż jeśli będą ją chciała wymienić na większą to wystarczy, że przyniosę ze sobą paragon i bez problemu wymieni mi ją na większy rozmiar. Sprzedawczyni nadal pakowała koszulę, a ja udałam się do wieszaka z krawatami, aby wybrać taki, który będzie pasował do zakupionej koszuli. Po wyborze krawata, ekspedientka zaproponowała mi, że krawat zawiąże i nałoży na koszulę, aby wszystko wyglądało bardzo elekancko. Po skończeniu składania koszuli i nałożeniu krawata wszystko włożyła do świątecznej torebki, a potem do firmowej reklamówki. Podczas tej czynności zadzwonił jej telefon komórkowy, ale go nie odebrała - widać szanuje klienta - duży plus. Dużym plusem na korzyść sklepu jest również jego wystrój - dużo koszul jest wystawionych z zawiązanymi krawatami co ułatwia wybór zwłaszcza jeśli ktoś chce kupić obie rzeczy na raz.