W dniu 20/11/2008 skontaktowałem się z operatorem call center firmy P4 - operatora PLAY, celem zgłoszenia problemu technicznego z telefonem, który właśnie odebrałem z serwisu. Pani konsultant, z którą rozmawiałem była niezwykle uprzejma, starała wczuć się w moją trudną sytuację, jako klienta. Rozmowa z konsultantką, trwała około 60 minut. Przez całą rozmowę dało się wyczuć zaangażowanie konsultantki, chęć pomocy, wysoką kulturę osobistą. Widać również, ze owa Pani stosowała się do standardów telefonicznej obsługi klienta, jednocześnie nie prowadząc sztywnej rozmowy. Zakończyłem połączenie, będąc usatysfakcjonowany, mimo zdenerwowania wynikłego z problemem z telefonem.
W dniu 20/11/2008 skontaktowałem się z operatorem call center firmy P4 - operatora PLAY, celem zgłoszenia problemu technicznego z telefonem, który właśnie odebrałem z serwisu. Pani konsultant, z którą rozmawiałem była niezwykle uprzejma, starała wczuć się w moją trudną sytuację, jako klienta. Rozmowa z konsultantką, trwała około 60 minut. Przez całą rozmowę dało się wyczuć zaangażowanie konsultantki, chęć pomocy, wysoką kulturę osobistą. Widać również, ze owa Pani stosowała się do standardów telefonicznej obsługi klienta, jednocześnie nie prowadząc sztywnej rozmowy. Zakończyłem połączenie, będąc usatysfakcjonowany, mimo zdenerwowania wynikłego z problemem z telefonem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.