Wizytę w sklepie rozpoczęłam o godzinie 18.35. Celem mojej wizyty był zakup torebki. Po wejściu do sklepu zostałam przywitana przez jedną sprzedawczyni, druga była zajęta obsługą klienta. Następnie spokojnie rozglądałam się za interesującym mnie towarem. Początkowo nie zaoferowano mi pomocy tzn. nie zapytano czy można mi pomóc, sprzedawczyni tylko obserwowała. Po krótkiej chwili skupiłam swoją uwagę na jednej torebce, wówczas sprzedawczyni zaproponowała mi podejście do lustra w celu sprawdzenia jak komponuje się torebka. Zdecydowałam się na zakup a więc podeszłam do kasy. Do kasy przyszła druga sprzedawczyni, z uśmiechem przywitała mnie, zapakowała towar, następnie podziękowała za zakup i zaprosiła ponownie. Poinformowała mnie również o możliwości uzyskania karty stałego klienta(warunkach jej uzyskania). Uczucia po wizycie mieszane. Początek zniechęcający, koniec wizyty miły i tłumiący pierwsze złe wrażenie. Pozytywne końcowe wrażenia zachęciły do powrotu do sklepu. W sklepie panował porządek, towar poukładany przejrzyście.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.