Jest to firma obsługująca transport/dowóz zakupów z gdańskiego sklepu Ikea.
Do wyznaczonego miejsca w sklepie dowiozłam na dwóch wózkach zakupione dwa regały oraz sofę chcąc zamówić transport do domu. Osoba przyjmująca zlecenie w niemiły i nonszalancki sposób poinformowała mnie, że ja "muszę se to zabezpieczyć" przed transportem. Na pytanie czym i jak uzyskałam odpowiedź poprzez wskazanie palcem punktu obsługi klienta przy którym leżała folia-strecz. Streczu nie starczyło jednak do zapakowania wszystkiego, gdy zapytałam o drugą rolkę uzyskałam odpowiedź, że przy kasach sklepu jest jeszcze papier do pakowania i żebym sobie przyniosła i zapakowała, co też uczyniłam. Kiedy skończyłam, pan przyjmujący zlecenie w zasadzie stwierdził, że dowóz będzie następnego dnia między 16:00-19:00. Próbowałam ustalić inny termin (po weekendzie), lecz nie było takiej możliwości. Następnego dnia o godz. 13:30 zadzwonił do mnie pracownik tej firmy z pytaniem czy może przywieźć meble teraz, na moją odpowiedź, że poproszę tak jak się umawialiśmy na 16:00 okazał przez telefon lekkie zniechęcenie. Dodam, że specjalnie ustawiłam cały plan dnia tak, żeby być na miejscu odbioru w wyznaczonych godzinach. Docelowo meble przyjechały w wyznaczonym terminie i pożądanym stanie technicznym (choć nie wiem w czym pomogło by to moje owijanie streczem).
Jest to firma obsługująca transport/dowóz zakupów z gdańskiego sklepu Ikea.
Do wyznaczonego miejsca w sklepie dowiozłam na dwóch wózkach zakupione dwa regały oraz sofę chcąc zamówić transport do domu. Osoba przyjmująca zlecenie w niemiły i nonszalancki sposób poinformowała mnie, że ja "muszę se to zabezpieczyć" przed transportem. Na pytanie czym i jak uzyskałam odpowiedź poprzez wskazanie palcem punktu obsługi klienta przy którym leżała folia-strecz. Streczu nie starczyło jednak do zapakowania wszystkiego, gdy zapytałam o drugą rolkę uzyskałam odpowiedź, że przy kasach sklepu jest jeszcze papier do pakowania i żebym sobie przyniosła i zapakowała, co też uczyniłam. Kiedy skończyłam, pan przyjmujący zlecenie w zasadzie stwierdził, że dowóz będzie następnego dnia między 16:00-19:00. Próbowałam ustalić inny termin (po weekendzie), lecz nie było takiej możliwości. Następnego dnia o godz. 13:30 zadzwonił do mnie pracownik tej firmy z pytaniem czy może przywieźć meble teraz, na moją odpowiedź, że poproszę tak jak się umawialiśmy na 16:00 okazał przez telefon lekkie zniechęcenie. Dodam, że specjalnie ustawiłam cały plan dnia tak, żeby być na miejscu odbioru w wyznaczonych godzinach. Docelowo meble przyjechały w wyznaczonym terminie i pożądanym stanie technicznym (choć nie wiem w czym pomogło by to moje owijanie streczem).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.