Antrans

(1.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Jest to firma...
Jest to firma obsługująca transport/dowóz zakupów z gdańskiego sklepu Ikea. Do wyznaczonego miejsca w sklepie dowiozłam na dwóch wózkach zakupione dwa regały oraz sofę chcąc zamówić transport do domu. Osoba przyjmująca zlecenie w niemiły i nonszalancki sposób poinformowała mnie, że ja "muszę se to zabezpieczyć" przed transportem. Na pytanie czym i jak uzyskałam odpowiedź poprzez wskazanie palcem punktu obsługi klienta przy którym leżała folia-strecz. Streczu nie starczyło jednak do zapakowania wszystkiego, gdy zapytałam o drugą rolkę uzyskałam odpowiedź, że przy kasach sklepu jest jeszcze papier do pakowania i żebym sobie przyniosła i zapakowała, co też uczyniłam. Kiedy skończyłam, pan przyjmujący zlecenie w zasadzie stwierdził, że dowóz będzie następnego dnia między 16:00-19:00. Próbowałam ustalić inny termin (po weekendzie), lecz nie było takiej możliwości. Następnego dnia o godz. 13:30 zadzwonił do mnie pracownik tej firmy z pytaniem czy może przywieźć meble teraz, na moją odpowiedź, że poproszę tak jak się umawialiśmy na 16:00 okazał przez telefon lekkie zniechęcenie. Dodam, że specjalnie ustawiłam cały plan dnia tak, żeby być na miejscu odbioru w wyznaczonych godzinach. Docelowo meble przyjechały w wyznaczonym terminie i pożądanym stanie technicznym (choć nie wiem w czym pomogło by to moje owijanie streczem).

zarejestrowany-uzytkownik

01.12.2008

Placówka

Chwaszczyno, Oliwska 82

Nie zgadzam się (21)

Antrans

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Antrans?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Jest to firma...
Jest to firma obsługująca transport/dowóz zakupów z gdańskiego sklepu Ikea. Do wyznaczonego miejsca w sklepie dowiozłam na dwóch wózkach zakupione dwa regały oraz sofę chcąc zamówić transport do domu. Osoba przyjmująca zlecenie w niemiły i nonszalancki sposób poinformowała mnie, że ja "muszę se to zabezpieczyć" przed transportem. Na pytanie czym i jak uzyskałam odpowiedź poprzez wskazanie palcem punktu obsługi klienta przy którym leżała folia-strecz. Streczu nie starczyło jednak do zapakowania wszystkiego, gdy zapytałam o drugą rolkę uzyskałam odpowiedź, że przy kasach sklepu jest jeszcze papier do pakowania i żebym sobie przyniosła i zapakowała, co też uczyniłam. Kiedy skończyłam, pan przyjmujący zlecenie w zasadzie stwierdził, że dowóz będzie następnego dnia między 16:00-19:00. Próbowałam ustalić inny termin (po weekendzie), lecz nie było takiej możliwości. Następnego dnia o godz. 13:30 zadzwonił do mnie pracownik tej firmy z pytaniem czy może przywieźć meble teraz, na moją odpowiedź, że poproszę tak jak się umawialiśmy na 16:00 okazał przez telefon lekkie zniechęcenie. Dodam, że specjalnie ustawiłam cały plan dnia tak, żeby być na miejscu odbioru w wyznaczonych godzinach. Docelowo meble przyjechały w wyznaczonym terminie i pożądanym stanie technicznym (choć nie wiem w czym pomogło by to moje owijanie streczem).