Apteka internetowa DomZdrowia.pl

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

W dniu 12....
W dniu 12. października za pośrednictwem strony internetowej apteki DomZdrowia.pl zakupiłem pewien lek. Oczywiscie - najpierw przeszedłem przez żmudną procedurę rejestracji konta - ale to normalne. Zabawa zaczęła sie później. Zakupu dokonałem, za zakup i przesyłkę zapłaciłem kartą kredytowa kwotę 75,66 zł - i zadowolony zacząłem czekać na kuriera. Niedługo. Po dwóch dniach bowiem telefonicznie skontaktowano się ze mną i kobiecy głos ( bez przedstawiania sie ) poinformował mnie, ze ... leku nie posiadaja, hurtownik także , a wiec sprzedać mogą mi coś innego ... Cóż, leki nie są tematem, gdzie można brać dowolny sąsiedni produkt z półki - odmówiłem ( nie zaproponowano mi żadnego preparatu zastępczego, osoba ta najwyraźniej nie orientowała sie wcale w branży ). Zrezygnowałem, żądając zwrotu kwoty na konto, zapewniono mnie, ze po odrzuceniu transakcji system załatwi to błyskawicznie. mailowo potwierdzono mi odrzucenie i anulowanie zlecenia - więc spokojnie zaczałem czekać znowu. Iczekam tak do dziś - nerwowo sprawdzajac stan rachunku bankowego. Kontakt z firmą się urwał, maile pozostają bez odpowiedzi, telefonować zaczne dopiero w poniedziałek, bo trochę szkoda kosztów - moze w końcu odpowiedzą na maila. I tak czekam sobie - a odsetki na koncie karty kredytowej rosną sobie co dnia. I to spore - jak to odsetki na karcie. Chyba je w końcu sam spłace - bo nawet jeśli odzyskam zapłaconą kwotę - odsetek raczej nie, choć ich zwrotu zażądałem. Przyznam się, że wielokrotnie korzystałem z usług aptek internetowych - taka sytuacja zdarzyła mi się jednak po raz pierwszy!

zarejestrowany-uzytkownik

17.10.2008

Kontakt online

Nie zgadzam się (17)

Apteka internetowa DomZdrowia.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Apteka internetowa DomZdrowia.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W dniu 12....
W dniu 12. października za pośrednictwem strony internetowej apteki DomZdrowia.pl zakupiłem pewien lek. Oczywiscie - najpierw przeszedłem przez żmudną procedurę rejestracji konta - ale to normalne. Zabawa zaczęła sie później. Zakupu dokonałem, za zakup i przesyłkę zapłaciłem kartą kredytowa kwotę 75,66 zł - i zadowolony zacząłem czekać na kuriera. Niedługo. Po dwóch dniach bowiem telefonicznie skontaktowano się ze mną i kobiecy głos ( bez przedstawiania sie ) poinformował mnie, ze ... leku nie posiadaja, hurtownik także , a wiec sprzedać mogą mi coś innego ... Cóż, leki nie są tematem, gdzie można brać dowolny sąsiedni produkt z półki - odmówiłem ( nie zaproponowano mi żadnego preparatu zastępczego, osoba ta najwyraźniej nie orientowała sie wcale w branży ). Zrezygnowałem, żądając zwrotu kwoty na konto, zapewniono mnie, ze po odrzuceniu transakcji system załatwi to błyskawicznie. mailowo potwierdzono mi odrzucenie i anulowanie zlecenia - więc spokojnie zaczałem czekać znowu. Iczekam tak do dziś - nerwowo sprawdzajac stan rachunku bankowego. Kontakt z firmą się urwał, maile pozostają bez odpowiedzi, telefonować zaczne dopiero w poniedziałek, bo trochę szkoda kosztów - moze w końcu odpowiedzą na maila. I tak czekam sobie - a odsetki na koncie karty kredytowej rosną sobie co dnia. I to spore - jak to odsetki na karcie. Chyba je w końcu sam spłace - bo nawet jeśli odzyskam zapłaconą kwotę - odsetek raczej nie, choć ich zwrotu zażądałem. Przyznam się, że wielokrotnie korzystałem z usług aptek internetowych - taka sytuacja zdarzyła mi się jednak po raz pierwszy!