Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Apteka internetowa DomZdrowia.pl
Treść opinii: W dniu 12. października za pośrednictwem strony internetowej apteki DomZdrowia.pl zakupiłem pewien lek. Oczywiscie - najpierw przeszedłem przez żmudną procedurę rejestracji konta - ale to normalne. Zabawa zaczęła sie później. Zakupu dokonałem, za zakup i przesyłkę zapłaciłem kartą kredytowa kwotę 75,66 zł - i zadowolony zacząłem czekać na kuriera. Niedługo. Po dwóch dniach bowiem telefonicznie skontaktowano się ze mną i kobiecy głos ( bez przedstawiania sie ) poinformował mnie, ze ... leku nie posiadaja, hurtownik także , a wiec sprzedać mogą mi coś innego ... Cóż, leki nie są tematem, gdzie można brać dowolny sąsiedni produkt z półki - odmówiłem ( nie zaproponowano mi żadnego preparatu zastępczego, osoba ta najwyraźniej nie orientowała sie wcale w branży ). Zrezygnowałem, żądając zwrotu kwoty na konto, zapewniono mnie, ze po odrzuceniu transakcji system załatwi to błyskawicznie. mailowo potwierdzono mi odrzucenie i anulowanie zlecenia - więc spokojnie zaczałem czekać znowu. Iczekam tak do dziś - nerwowo sprawdzajac stan rachunku bankowego. Kontakt z firmą się urwał, maile pozostają bez odpowiedzi, telefonować zaczne dopiero w poniedziałek, bo trochę szkoda kosztów - moze w końcu odpowiedzą na maila. I tak czekam sobie - a odsetki na koncie karty kredytowej rosną sobie co dnia. I to spore - jak to odsetki na karcie. Chyba je w końcu sam spłace - bo nawet jeśli odzyskam zapłaconą kwotę - odsetek raczej nie, choć ich zwrotu zażądałem. Przyznam się, że wielokrotnie korzystałem z usług aptek internetowych - taka sytuacja zdarzyła mi się jednak po raz pierwszy!