Udałam się do optyka w celu zrealizowania recepty na szkła korekcyjne oraz wybór nowych oprawek. Po wejściu do zakładu, optyk od razu przywitał mnie i zapytał w czym mógłby pomóc. Na początku chciałam się dowiedzieć ile trwa realizacja zamówienia oraz jak kształtują się ceny szkieł. Pani bez podpierania się żadnymi notatkami udzieliła mi wszelkich informacji oraz zachęciła do wybrania oprawek. Postanowiłam wybrać sama bez jej pomocy. W czasie kiedy ja przymierzałam kolejne okulary, kobieta obsługiwała przychodzących klientów. Po ok. 15 min. widząc, że nie bardzo mi idzie, pani zaproponowała swoją pomoc. Pokazałam jej stare oprawki i zasugerowałam, że chciałabym podobne. Pracownica wyjęła kilka różnych oprawek, które by mogły mi się spodobać i zachęcała do przymierzania równocześnie słuchając uważnie moich kolejnych sugestii co do koloru czy kształtu. W ciągu 10 min. wybrałam oprawki, które najbardziej przypadły mi do gustu. Miałam jedno zastrzeżenie: wolałabym inny kolor. Kobieta powiedziała, że w zakładzie akurat z tego modelu innego koloru nie posiada, ale może zadzwonić do firmy i sprowadzić dla mnie w innym kolorze - o ile takowy jest lub zamówić podobne oprawki (inny model) w innym kolorze. Przy mnie wykonała telefon. Okazało się, że akurat ten model jest jedynie w tym jednym jedynym kolorze. Mimo to zamówiła podobne oprawki w kolorach, które zasugerowałam. Oprawki miały być na piątek (36.09.2008) bądź sobotę (wysłano Pocztą Polską). Pani wzięła ode mnie numer telefonu i obiecała, że skontaktuje się ze mną, jak tylko przyślą nowe oprawki. Oprawki, które wybrałam aczkolwiek kolor mi mało odpowiadał zostały dla mnie odłożone (w razie czego), dobrałam do tego szkła plastikowe, po wcześniejszym zasięgnięciu porady u optyka (szkła plastikowe czy szklane, zagraniczne czy polskie). W sobotę kobieta zadzwoniła do mnie z informacją iż przesyłka jednak nie doszła i pytała czy wstrzymam się z decyzją do poniedziałku. Zgodziłam się. W poniedziałek pani zadzwoniła ponownie. Przesyłka nie doszła, nie zdecydowałam się czekać dłużej. Okulary z oprawkami, które wybrałam w czwartek miały być gotowe na 14. W zakładzie pojawiłam się przed umówioną godziną. Mimo to, nowe okulary już na mnie czekały. Pani przeprosiła za zaistniałą sytuację z przesyłką. Przymierzyłam okulary - pytała czy wszystko mi pasuje, czy nie trzeba przygiąć nosków itp. Okulary otrzymałam w futerale i dodatkowej torebce.
Ocenę bardzo dobrą wystawiam ponieważ:
-otrzymałam fachową pomoc przy wyborze oprawek oraz szkieł
-zaproponowano mi zamówienie oprawek w innych kolorach
-przez cały okres realizacji zamówienia pracownica utrzymywała ze mną kontakt telefoniczny, miałam poczucie kontroli sytuacji (nawet jeśli w sobotę zdecydowałabym się jednak na wybrane oprawki, byłyby one gotowe w 30 min.).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.