Przychodnia lekarska-Medi system

(2.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Próbowałam się umówić...
Próbowałam się umówić telefonicznie na wizytę do lekarza internisty. Dłuuuuugo czekałam na odebranie telefonu, po czym jeszcze dłużej na zapisanie na wizytę, ponieważ Pani poszła poszukać zeszytu z terminami wizyt odkładając słuchawke na bok.. Przez telefon usłyszałam "historię choroby innych pacjentów" zniecierpliwionych, czekających zapewne w przychodnii przy recepcji, uffff po kilku minutach Pani znalazła wolny termin, który był dla mnie nieodpowiedni a i lekarz mi nie odpowiadał, ponieważ mam doś przykre doświadczenie z lekarzem, po dwóch moich ostatnich wizytach.... więc Pani w recepcji, odłożyła słuchawke na bok i poszła szukać innego wolnego terminu do innego lekarza, Pani najprawdopodobniej zapomniała o mnie..mogłam tak jeszcze dłużej "wisieć" na słuchawce, ale moja cierpliwość się skończyła i odłożyłam telefon.

Alina_8

30.09.2008

Placówka

Warszawa, Kijowska

Nie zgadzam się (23)

Przychodnia lekarska-Medi system

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Przychodnia lekarska-Medi system?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Próbowałam się umówić...
Próbowałam się umówić telefonicznie na wizytę do lekarza internisty. Dłuuuuugo czekałam na odebranie telefonu, po czym jeszcze dłużej na zapisanie na wizytę, ponieważ Pani poszła poszukać zeszytu z terminami wizyt odkładając słuchawke na bok.. Przez telefon usłyszałam "historię choroby innych pacjentów" zniecierpliwionych, czekających zapewne w przychodnii przy recepcji, uffff po kilku minutach Pani znalazła wolny termin, który był dla mnie nieodpowiedni a i lekarz mi nie odpowiadał, ponieważ mam doś przykre doświadczenie z lekarzem, po dwóch moich ostatnich wizytach.... więc Pani w recepcji, odłożyła słuchawke na bok i poszła szukać innego wolnego terminu do innego lekarza, Pani najprawdopodobniej zapomniała o mnie..mogłam tak jeszcze dłużej "wisieć" na słuchawce, ale moja cierpliwość się skończyła i odłożyłam telefon.