Z ciekawością pojechałam do nowego sklepu z nowoczesnymi łazienkami. Była zaskoczona, gdyż obsługa wykazywała się lekceważeniem klienta i absolutną nieznajomością branży. Byłam świadkiem próby zakupu drogiej, luksusowej kabiny prysznicowej przez młode małżeństwo, które zadawało wiele pytań na temat jej użytkowania, a pani ekspedienta z kanapką w ręku wręczała im ulotki z zawartymi tam odpowiedziami. Nie potrafiła również odpowiedzieć, kto płaci koszty dostawy oraz na kiedy byłby dostępny konkretny egzemplarz. Pomimo obecności jeszcze dwóch sprzedawców, klient niczego się nie dowiedział a obsługa sprawiała wrażenie, jakby nie zależało jej na sprzedaży towaru. Po wyjściu zainteresowanego małżeństwa ze sklepu, inni mogli usłyszeć wypowiadane na głos krytyczne słowa na ich temat (oczywiście przez całą trójkę sprzedawców). W tym sklepie nie było odrobiny poświęcenia i grzeczności.
Z ciekawością pojechałam do nowego sklepu z nowoczesnymi łazienkami. Była zaskoczona, gdyż obsługa wykazywała się lekceważeniem klienta i absolutną nieznajomością branży. Byłam świadkiem próby zakupu drogiej, luksusowej kabiny prysznicowej przez młode małżeństwo, które zadawało wiele pytań na temat jej użytkowania, a pani ekspedienta z kanapką w ręku wręczała im ulotki z zawartymi tam odpowiedziami. Nie potrafiła również odpowiedzieć, kto płaci koszty dostawy oraz na kiedy byłby dostępny konkretny egzemplarz. Pomimo obecności jeszcze dwóch sprzedawców, klient niczego się nie dowiedział a obsługa sprawiała wrażenie, jakby nie zależało jej na sprzedaży towaru. Po wyjściu zainteresowanego małżeństwa ze sklepu, inni mogli usłyszeć wypowiadane na głos krytyczne słowa na ich temat (oczywiście przez całą trójkę sprzedawców). W tym sklepie nie było odrobiny poświęcenia i grzeczności.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.