Optyk

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Do znajdującego się...
Do znajdującego się przy reprezentacyjnej ulicy miasta Piotrkowskiej sklepu Fielman, wszedłem tuż po godzinie 18:00. Wszedłem z zamiarem kupna okularów przeciwsłonecznych, tak więc od razu, od samego wejścia skierowałem się w stronę półek, gdzie były wystawione właśnie takie okulary. Niemal po kilku sekundach od mojego wejścia i stanięcia przy regałach z okularami przeciwsłonecznymi, podeszła zza kasy do mnie ekspedientka z pytaniem czy może mi w czymś pomóc. Od razu spytała jakie są moje oczekiwania, jakiej oprawki szukam, jaka cena itd. Spojrzenie jeszcze na moją twarz i od razu zaproponowała kilka par do przymiarki. Byłem zaskoczony, bo okularów szukałem od kilku tygodni, a tu nie dość że otrzymałem fachową pomoc, to jeszcze otrzymałem świetne propozycje okularów. Nie zastanawiałem się czy kupować, ale którą parę. Jeszcze tylko informacja, jaką przepuszczalność mają poszczególne zaproponowane pary i już wiedziałem którą kupię. kiedy dokonałem wyboru, ekspedientka zabrała wskazaną parę okularów i poszła za kasę. Tak zdjęła naklejki, wyczyściła szkła. Spytała się jeszcze jakiego koloru życzę sobie firmowe etui, okulary zawinęła w firmową ściereczkę i włożyła w opakowanie. W sklepie można płacić kartą płatniczą i właśnie ten sposób płatności wybrałem.

Hubert

14.09.2008

Placówka

Łódź, Piotrkowska 23

Nie zgadzam się (19)

Optyk

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Optyk?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Do znajdującego się...
Do znajdującego się przy reprezentacyjnej ulicy miasta Piotrkowskiej sklepu Fielman, wszedłem tuż po godzinie 18:00. Wszedłem z zamiarem kupna okularów przeciwsłonecznych, tak więc od razu, od samego wejścia skierowałem się w stronę półek, gdzie były wystawione właśnie takie okulary. Niemal po kilku sekundach od mojego wejścia i stanięcia przy regałach z okularami przeciwsłonecznymi, podeszła zza kasy do mnie ekspedientka z pytaniem czy może mi w czymś pomóc. Od razu spytała jakie są moje oczekiwania, jakiej oprawki szukam, jaka cena itd. Spojrzenie jeszcze na moją twarz i od razu zaproponowała kilka par do przymiarki. Byłem zaskoczony, bo okularów szukałem od kilku tygodni, a tu nie dość że otrzymałem fachową pomoc, to jeszcze otrzymałem świetne propozycje okularów. Nie zastanawiałem się czy kupować, ale którą parę. Jeszcze tylko informacja, jaką przepuszczalność mają poszczególne zaproponowane pary i już wiedziałem którą kupię. kiedy dokonałem wyboru, ekspedientka zabrała wskazaną parę okularów i poszła za kasę. Tak zdjęła naklejki, wyczyściła szkła. Spytała się jeszcze jakiego koloru życzę sobie firmowe etui, okulary zawinęła w firmową ściereczkę i włożyła w opakowanie. W sklepie można płacić kartą płatniczą i właśnie ten sposób płatności wybrałem.