Paula, Restauracja

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

OGÓLNE: Firmę znam dość...
OGÓLNE: Firmę znam dość długo. Pomieszczenie duże. Podzielone na 3 części: 1. Sala główna gdzie znajduje się bar i kasa; 2. Pomieszczenie dodatkowe (sala) oddzielone od baru korytarzem (bardzo niewygodne rozwiązanie z punktu widzenia klienta pizzerii); 3. Duży kryty taras (ogródek) BADANIE: Cel wybrania się w to miejsce to spożycie lunchu. W danym czasie ruch średni. Po zajęciu wolnego stolika po minucie pojawiła się kelnerka z menu. Kelnerka miła, stosownie, schludnie ubrana. Ogół załogi ubrany raczej jednolicie. Nie uniform, lecz widać, że strój narzucony z góry. W restauracji panował ład i porządek. Stolik dobrze przygotowany. Kelnerka po ok 3 minutach od podania mi menu podeszła przyjąć zamówienie. Ogólne wrażenie o załodze pozytywne. Obsłużony zostałem grzecznie, przyjaźnie. Podane danie było smaczne. Wielkość porcji również odpowiednia. Po zakończonym posiłku dostarczono mi rachunek i zapytano "czy smakowało" - to zrobiło na mnie dobre wrażenie. Niestety obserwowałem również jak zostają obsłużeni inni i muszę przyznać, iż byłem rozczarowany. Nie każdy członek załogi zachowuje tak wysoki standard obsługi klienta. Niektórzy klienci długo musieli czekać na obsługę. Jedna z kelnerek była wyraźnie zajęta prywatnymi sprawami a nie klientami. Zauważyłem iż zamówienia dla kolegów i koleżanek załogi realizowane są poza kolejnością, przez co wydłuża się czas oczekiwania na realizację zamówienia.

zarejestrowany-uzytkownik

08.09.2008

Placówka

Bytom, Zabrzańska 30

Nie zgadzam się (25)

Paula, Restauracja

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Paula, Restauracja?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

OGÓLNE: Firmę znam dość...
OGÓLNE: Firmę znam dość długo. Pomieszczenie duże. Podzielone na 3 części: 1. Sala główna gdzie znajduje się bar i kasa; 2. Pomieszczenie dodatkowe (sala) oddzielone od baru korytarzem (bardzo niewygodne rozwiązanie z punktu widzenia klienta pizzerii); 3. Duży kryty taras (ogródek) BADANIE: Cel wybrania się w to miejsce to spożycie lunchu. W danym czasie ruch średni. Po zajęciu wolnego stolika po minucie pojawiła się kelnerka z menu. Kelnerka miła, stosownie, schludnie ubrana. Ogół załogi ubrany raczej jednolicie. Nie uniform, lecz widać, że strój narzucony z góry. W restauracji panował ład i porządek. Stolik dobrze przygotowany. Kelnerka po ok 3 minutach od podania mi menu podeszła przyjąć zamówienie. Ogólne wrażenie o załodze pozytywne. Obsłużony zostałem grzecznie, przyjaźnie. Podane danie było smaczne. Wielkość porcji również odpowiednia. Po zakończonym posiłku dostarczono mi rachunek i zapytano "czy smakowało" - to zrobiło na mnie dobre wrażenie. Niestety obserwowałem również jak zostają obsłużeni inni i muszę przyznać, iż byłem rozczarowany. Nie każdy członek załogi zachowuje tak wysoki standard obsługi klienta. Niektórzy klienci długo musieli czekać na obsługę. Jedna z kelnerek była wyraźnie zajęta prywatnymi sprawami a nie klientami. Zauważyłem iż zamówienia dla kolegów i koleżanek załogi realizowane są poza kolejnością, przez co wydłuża się czas oczekiwania na realizację zamówienia.