Piast

(4.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

W 3-gwiazdkowym hotelu...
W 3-gwiazdkowym hotelu Piast miałam przyjemność gościć, jako uczestnik szkolenia, więc nie odniosę się bezpośrednio do szerszej gamy ofert, ale do czynników/aspektów, z którymi się zetknęłam. Pierwszy, niestety bezwzględny minus to brak dostępnego parkingu, upewniłam się wcześniej telefonicznie, pracownica powiedziała, ze wjazd udostępnia się tylko gościom nocującym w hotelu, była dość miła, choć telefon odebrała, jakby w ”biegu” była. To cokolwiek dziwne, bo jest tu ogólnodostępna restauracja i każdy może z niej skorzystać i wtedy też jest, w pewnym sensie gościem hotelowym, jednak ich parking tego nie uwzględnia, a szlaban, bezwzględnie tego przestrzega. Trudno znalazłam płatne miejsce na mieście. Sala wykładowa znajduje się na parterze, na wprost wejścia do restauracji hotelowej. Na pierwszy rzut oka elegancka - połyskujące firany i kotary okienne, upięte fantazyjnie, na parapetach okiennych stały lampy (po jednej) w stylu retro – ładnie się prezentowały, podłoga dywanowa – czerwona z białymi akcentami wyglądała czysto, ale siedząc na krzesłach dało się zauważyć wiele wytopień bądź wdeptanych plamek (drugi minus), które były mało ozdobnymi akcentami, ściany w kolorze beżu, przygotowany był ”szwedzki” stół, bogaty w różnorodność napojów i ciastek, a nad nim zawieszony obraz z martwą naturą w, jakby ”starych” ramach. Sala była jasna, doświetlona ledowo. Ogólne wrażenie – pozytywne, ale bez wielkiego entuzjazmu, jak na trzy gwiazdki.

DORA_1

28.02.2015

Placówka

Opole, Piastowska 1

Nie zgadzam się (0)

Piast

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Piast?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W 3-gwiazdkowym hotelu...
W 3-gwiazdkowym hotelu Piast miałam przyjemność gościć, jako uczestnik szkolenia, więc nie odniosę się bezpośrednio do szerszej gamy ofert, ale do czynników/aspektów, z którymi się zetknęłam. Pierwszy, niestety bezwzględny minus to brak dostępnego parkingu, upewniłam się wcześniej telefonicznie, pracownica powiedziała, ze wjazd udostępnia się tylko gościom nocującym w hotelu, była dość miła, choć telefon odebrała, jakby w ”biegu” była. To cokolwiek dziwne, bo jest tu ogólnodostępna restauracja i każdy może z niej skorzystać i wtedy też jest, w pewnym sensie gościem hotelowym, jednak ich parking tego nie uwzględnia, a szlaban, bezwzględnie tego przestrzega. Trudno znalazłam płatne miejsce na mieście. Sala wykładowa znajduje się na parterze, na wprost wejścia do restauracji hotelowej. Na pierwszy rzut oka elegancka - połyskujące firany i kotary okienne, upięte fantazyjnie, na parapetach okiennych stały lampy (po jednej) w stylu retro – ładnie się prezentowały, podłoga dywanowa – czerwona z białymi akcentami wyglądała czysto, ale siedząc na krzesłach dało się zauważyć wiele wytopień bądź wdeptanych plamek (drugi minus), które były mało ozdobnymi akcentami, ściany w kolorze beżu, przygotowany był ”szwedzki” stół, bogaty w różnorodność napojów i ciastek, a nad nim zawieszony obraz z martwą naturą w, jakby ”starych” ramach. Sala była jasna, doświetlona ledowo. Ogólne wrażenie – pozytywne, ale bez wielkiego entuzjazmu, jak na trzy gwiazdki.