Ari Centrum Zoologiczne

(2.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Jest to w...
Jest to w miarę duży sklep, zaraz przy wejściu są umiejscowione lady, gdzie stoi obsługa, reszta powierzchni, to wystawy z towarem. Mimo, iż w pobliżu wejścia stały trzy osoby z personelu nikt mnie przywitał. Przez jakieś pięć minut "kręciłam" się po sklepie oglądając produkty, dopiero gdy podeszłam do rozmawiających ze sobą pań i spytałam, czy mogę o coś spytać zaczęły mnie obsługiwać. Właściwie jedna, bo dwie pozostałe odeszły trochę dalej kontynuując rozmowę. Obsługująca mnie pani była trochę niepewna, nie umiała mi odpowiedzieć na wszystkie moje pytania. Odniosłam wrażenie, jakby była świeżym pracownikiem. Pytałam o konkretną obrożę przeciwpchielną dla kota, której nie było, a pani nie zaproponowała mi niczego w zamian.Sklep urządzony schludnie, robi wrażenie przestronnego, mimo dużej ilości wystawionych towarów. Wszystko ułożone. Ogólnie czysto i jasno (dobrze oświetlony). Pracownice ubrane jednakowo (koszulki trochę nie dopasowane do figury).Ogólne wrażenie, jeśli chodzi o wygląd sklepu pozytywne, natomiast biorąc pod uwagę obsługę, niestety, negatywne.

Jasik

10.01.2013

Placówka

Sieradz, Polskiej Organizacji Wojskowej 92

Nie zgadzam się (0)

Ari Centrum Zoologiczne

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Ari Centrum Zoologiczne?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Jest to w...
Jest to w miarę duży sklep, zaraz przy wejściu są umiejscowione lady, gdzie stoi obsługa, reszta powierzchni, to wystawy z towarem. Mimo, iż w pobliżu wejścia stały trzy osoby z personelu nikt mnie przywitał. Przez jakieś pięć minut "kręciłam" się po sklepie oglądając produkty, dopiero gdy podeszłam do rozmawiających ze sobą pań i spytałam, czy mogę o coś spytać zaczęły mnie obsługiwać. Właściwie jedna, bo dwie pozostałe odeszły trochę dalej kontynuując rozmowę. Obsługująca mnie pani była trochę niepewna, nie umiała mi odpowiedzieć na wszystkie moje pytania. Odniosłam wrażenie, jakby była świeżym pracownikiem. Pytałam o konkretną obrożę przeciwpchielną dla kota, której nie było, a pani nie zaproponowała mi niczego w zamian.Sklep urządzony schludnie, robi wrażenie przestronnego, mimo dużej ilości wystawionych towarów. Wszystko ułożone. Ogólnie czysto i jasno (dobrze oświetlony). Pracownice ubrane jednakowo (koszulki trochę nie dopasowane do figury).Ogólne wrażenie, jeśli chodzi o wygląd sklepu pozytywne, natomiast biorąc pod uwagę obsługę, niestety, negatywne.