Opinia użytkownika: Jasik
Dotycząca firmy: Ari Centrum Zoologiczne
Treść opinii: Jest to w miarę duży sklep, zaraz przy wejściu są umiejscowione lady, gdzie stoi obsługa, reszta powierzchni, to wystawy z towarem. Mimo, iż w pobliżu wejścia stały trzy osoby z personelu nikt mnie przywitał. Przez jakieś pięć minut "kręciłam" się po sklepie oglądając produkty, dopiero gdy podeszłam do rozmawiających ze sobą pań i spytałam, czy mogę o coś spytać zaczęły mnie obsługiwać. Właściwie jedna, bo dwie pozostałe odeszły trochę dalej kontynuując rozmowę. Obsługująca mnie pani była trochę niepewna, nie umiała mi odpowiedzieć na wszystkie moje pytania. Odniosłam wrażenie, jakby była świeżym pracownikiem. Pytałam o konkretną obrożę przeciwpchielną dla kota, której nie było, a pani nie zaproponowała mi niczego w zamian.Sklep urządzony schludnie, robi wrażenie przestronnego, mimo dużej ilości wystawionych towarów. Wszystko ułożone. Ogólnie czysto i jasno (dobrze oświetlony). Pracownice ubrane jednakowo (koszulki trochę nie dopasowane do figury).Ogólne wrażenie, jeśli chodzi o wygląd sklepu pozytywne, natomiast biorąc pod uwagę obsługę, niestety, negatywne.