Ole

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (6 z 6)

Bardzo miła i...
Bardzo miła i rzetelna obsługa klienta.

Agnieszka_28

28.04.2020

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Pierwsze zakupy robiłam...
Pierwsze zakupy robiłam niedługo po wejściu tej firmy na rynek i byłam bardzo rozczarowana (niekompetencja pracownika doprowadziła do rezygnacji z zamówienia) . Teraz skusiła mnie cena i będę ich stałym klientem ! Przejrzysta strona , dostawa ekspresowa kurierem . No i duże promocje .

Joanna_3052

16.01.2015

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
To nie pierwszy...
To nie pierwszy mój zakup w tym sklepie. Zero problemów. Szybko, sprawnie, miło. Polecam.

zalogowany_użytkownik

07.09.2014

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
W związku z...
W związku z brakiem czasu, na bieganie po sklepach postanowiłam kupić pralkę prze Internet. Najkorzystniejszą cenę znalazłam w sklepie Ole Ole. Tam też postanowiłam dokonać zakupu. Cały proces od wypełnienia formularza zakupu do opcji dostawy, bardzo intuicyjny. Przejrzystość oferty sprawiała, że bardzo przyjemnie dokonywało się transakcji. Dostępna możliwość natychmiastowego kontaktu online z przedstawicielem - pomocna w razie trudności w dokonaniu wyboru. Każdy produkt od małego AGD przez sprzęt RTV dokładnie i przejrzyście opisany. Dostęp do wszystkich danych technicznych sprzętu. Dostępne również informacje o możliwości zakupu na raty. Ja płaciłam za pobraniem. Klient sam może wybrać termin dostawy. Ważne jest również to, że firma po dokonaniu przez nas zakupu a jeszcze przed samą finalizacją upewnia się czy posiadamy wszystko aby zakupiony przez nas sprzęt był od razu gotowy do użytku. Portal pyta, czy nie potrzebujesz dodatkowego węża, kabla lub innych akcesoriów... Dostawa zgodna z moim życzeniem, kurier przy mnie rozpakował pralkę i sprawdził czy nie posiada widocznych uszkodzeń i czy wyposażona jest we wszystkie akcesoria. Miłe było również to, że po paru dniach dostałam e-maila z zapytaniem, czy jestem zadowolona z zakupów i czy nie mam zastrzeżeń co do obsługi lub zakupionego towaru. Podziękowano mi za zakupy w portalu, zapewniono że w razie potrzeby mogę się z nimi skontaktować drogą e-mail lub telefonicznie oraz zaproszono to kolejnych wizyt w serwisie.

Agnieszka_3726

06.01.2014

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Towar zgodny z...
Towar zgodny z opisem. Towar dostarczony w terminie. Nie mam uwag. Polecam i na pewno zrobię tam jeszcze nie raz zakupy.

Ewa_849

14.05.2013

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
W poszukiwaniu pralki...
W poszukiwaniu pralki natknęłam się na sklep internetowy Ole Ole. Brzmiał mi obco, ale na podstawie pozytywnych komentarzy i promocyjnej ceny postanowiłam zaryzykować. Strona sklepu była czytelna, zawierała wszystkie potrzebne informacje na temat kosztów wysyłki, kontaktów, reklamacji i samych produktów. Zalogowałam się zamówiłam interesującą mnie pralkę i skorzystałam z darmowej wysyłki co było atutem tych zakupów. Po dokonaniu zapłaty otrzymałam bardzo szybko na email informacje zwrotną o przesyłce, co było dla mnie miłym zaskoczeniem. Towar przyszedł w wyzaczonym terminie. Został wniesiony do domu rozpakowany i sprawdzony czy jest wizualnie bez uszkodzeń i wad. Jestem pod wrażeniem tego sklepu internetowego, pod względem wysokiego poziomu jakości obsługi jaki reprezentuje.

El@

11.01.2013

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Ole

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Ole?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo miła i...
Bardzo miła i rzetelna obsługa klienta.