Od kilku tygodni nie mogę się dodzwonić do przychodni Sana aby się zapisać do kardiologa (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) .Niemożliwym jest żeby cały dzień?dzwonię w różnych godzinach? tel był zajęty.Proszę o pomoc nie wiem co mam zrobić .Mam migotanie przedsionków biorę leki i p.dr zalecił następną wizytę JAK MAM TO ZROBIĆ. Ze względu na koronowirusa jestem pod Warszawą i unikam przyjazdów do W-wy.Dziwne jest to że do innych przychodni / lekarz 1-go kontaktu? nie ma problemu JESZCZE RAZ PROSZE O POMOC MOZLIWOSC KONTAKTU Z WAMI
ANNA JANCZY tel 502020601 Serdecznie dziękuję Miłego dnia
Do ginekologa do tej przychodni chodzę co miesiąc ze względu na ciążę. W przychodni przytulnie, ciepło i czysto. W poczekalni bardzo dużo krzeseł, jest również szatnia oraz wieszaki na ubrania. Niestety jest bardzo dużo ludzi, przez co może być trochę duszno i można kogoś potrącić. Przychodzą również osoby poza kolejnością i mają pretensje, że długo czekają a ktoś, kto przyszedł później i jest zapisany na konkretną godzinę wchodzi pierwszy. Ze względu na takie osoby, które mają wejść do gabinetu na 2 min a siedzą 15 pojawia się obsuwa. W dniu badania moja godzina obsunęła się o 30 minut. Lekarz nie wywołuje po nazwisku i samemu trzeba pilnować kolejności. W gabinecie oprócz ginekologa przebywa również położna. Zarówno lekarz jak i położna bardzo sympatyczni i weseli. Lubią sobie pożartować co bardzo rozluźnia atmosferę. Lekarz czasami wydaje się jednak trochę zagubiony i pyta się często położnej o rady. Jednak ma dużą wiedzę i bardzo martwi się o los swoich pacjentów. Wykonuje dokładne badania i jak trzeba, nawet na wszelki wypadek zleci dodatkowe badanie, aby rozwiać swoje wątpliwości. Lekarz ubrany w schludny fartuch dokładnie opowiada co będzie robił, jest delikatny i rzeczowy. Wykonywanie badań krwi i moczu również jest bezproblemowe, jednak przychodząc o 7 jest bardzo duża kolejka. Ok 8.30 praktycznie nie ma praktycznie nikogo dlatego też można pójść od razu po odbiór probówek i udać się do pokoju zabiegowego. Panie są delikatne, miłe i znają się na swoim fachu.
Od kilku tygodni nie mogę się dodzwonić do przychodni Sana aby się zapisać do kardiologa (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) .Niemożliwym jest żeby cały dzień?dzwonię w różnych godzinach? tel był zajęty.Proszę o pomoc nie wiem co mam zrobić .Mam migotanie przedsionków biorę leki i p.dr zalecił następną wizytę JAK MAM TO ZROBIĆ. Ze względu na koronowirusa jestem pod Warszawą i unikam przyjazdów do W-wy.Dziwne jest to że do innych przychodni / lekarz 1-go kontaktu? nie ma problemu JESZCZE RAZ PROSZE O POMOC MOZLIWOSC KONTAKTU Z WAMI
ANNA JANCZY tel 502020601 Serdecznie dziękuję Miłego dnia
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.