biletin.pl

(2.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Rok temu zakupiłam...
Rok temu zakupiłam cztery bilety na moskiewski balet, który (ze względu na pandemię) został przekładany kilka razy. Chciałam dokonać reklamacji, bowiem to przekładanie już mnie męczy (ciągnie się to ponad rok), poza tym obecny termin zupełnie mi nie odpowiada. Infolinia nie działa, na mejle i na wiadomości na facebooku nie odpowiadają. W tym przypadku jedyna opcją byłoby chyba wystosowanie zbiorowego pozwu sądowego (poszkodowanych jest więcej).

Niezweryfikowany Klient_HhMi

12.04.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
biletin.pl to strona...
biletin.pl to strona bardzo pomocna przy wyszukiwaniu wszelakich impres kulturalnych i muzycznych.Nawigacja prosta, dostęp do informacji czytelny.Mamy możliwość zamówienia biletów, mapę sceny.Brakuje ogranicznika miasta które nas interesuje.Mimo to na stronę wchodzę i mimo swoich makamów jako tako mi pasujeBrakuje dokładnego kalendarza.

zarejestrowany-uzytkownik

19.11.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)

biletin.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż biletin.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rok temu zakupiłam...
Rok temu zakupiłam cztery bilety na moskiewski balet, który (ze względu na pandemię) został przekładany kilka razy. Chciałam dokonać reklamacji, bowiem to przekładanie już mnie męczy (ciągnie się to ponad rok), poza tym obecny termin zupełnie mi nie odpowiada. Infolinia nie działa, na mejle i na wiadomości na facebooku nie odpowiadają. W tym przypadku jedyna opcją byłoby chyba wystosowanie zbiorowego pozwu sądowego (poszkodowanych jest więcej).