Rok temu zakupiłam cztery bilety na moskiewski balet, który (ze względu na pandemię) został przekładany kilka razy. Chciałam dokonać reklamacji, bowiem to przekładanie już mnie męczy (ciągnie się to ponad rok), poza tym obecny termin zupełnie mi nie odpowiada. Infolinia nie działa, na mejle i na wiadomości na facebooku nie odpowiadają. W tym przypadku jedyna opcją byłoby chyba wystosowanie zbiorowego pozwu sądowego (poszkodowanych jest więcej).
biletin.pl to strona bardzo pomocna przy wyszukiwaniu wszelakich impres kulturalnych i muzycznych.Nawigacja prosta, dostęp do informacji czytelny.Mamy możliwość zamówienia biletów, mapę sceny.Brakuje ogranicznika miasta które nas interesuje.Mimo to na stronę wchodzę i mimo swoich makamów jako tako mi pasujeBrakuje dokładnego kalendarza.
Rok temu zakupiłam cztery bilety na moskiewski balet, który (ze względu na pandemię) został przekładany kilka razy. Chciałam dokonać reklamacji, bowiem to przekładanie już mnie męczy (ciągnie się to ponad rok), poza tym obecny termin zupełnie mi nie odpowiada. Infolinia nie działa, na mejle i na wiadomości na facebooku nie odpowiadają. W tym przypadku jedyna opcją byłoby chyba wystosowanie zbiorowego pozwu sądowego (poszkodowanych jest więcej).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.