Pod koniec ubiegłego roku, po przeprowadzce do nowego mieszkania - jak to po przeprowadzce do nowego mieszkania- musieliśmy kupić nowe łóżko.
W portalu sklep.meble.pl natknęłam się na ofertę Meblo Drew (meblemeble.pl). Znalazłam odpowiednie łóżko, wybrałam model (dostępny w 24h), złożyłam zamówienie, od razu je opłaciłam i.. czekałam.
W dniu następnym otrzymałam maila z odpowiedzią, iż wybranego przeze mnie modelu aktualnie brak, za to jest "taki sam", ale o szerokości 140cm, nie 160cm albo "taki sam" tylko w innym kolorze. Ew miałam do wyboru "taki sam" tylko z oparciem z deseczkami ułożonymi pionowo, a nie poziomo tak jak w tym wybranym przeze mnie.
Ktoś z obsługi klienta nie rozumiał, że wybrałam swój model i innego nie chcę. Oferował mi "taki sam" tylko zupełnie inny..
Gdy w końcu przedstawiciel sklepu zrozumiał, że nie chcę innego modelu, otrzymałam informację, iż w przeciągu 2-3 dni ściągną to co zamówiłam, po czym prędziutko prześlą. Uf.
W przeciągu tygodnia wybrane łóżko dotarło.
Jakie było moje zdziwienie, gdy wewnątrz znalazłam jedynie instrukcję do złożenia szuflady pod łóżko, zaś instrukcji do złożenia samego łóżka nie było. Dostałam ją mailem.
Kolejne moje zdziwienie to brak dwóch śrubek oraz jedna niedokręcająca się. Śrubek pocztą nie otrzymałam. Musiałam kupić sobie w Castoramie.
Gdy w końcu łóżko złożyliśmy okazało się, że nóżki, które wspierają środek "konstrukcji" przesuwają się, co może w niedalekiej przyszłości spowodować, że nasze niespełna roczne łóżko się zapadnie :)
Cóż, nie było to najdroższe łóżko na świecie, ale liczyłam na komplet śrubek oraz instrukcję.
Więcej poprzez meblemeble.pl zakupów nie zrobię.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.