Barbour

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Na pierwszy rzut...
Na pierwszy rzut oka sklep wygląda na bardzo elegancki,ale i tak jest w środku. Po wejściu miałam wrażenie że obsługa na sklepie obserwuje każdy mój ruch,czułam się dziwnie,a weszłam tylko zorientować się w cenach. Po chwili podeszła pani z obsługi i zaproponowała swoja pomoc,jednak podziękowałam i wyszłam. Ceny w tym sklepie są wysokie. Ale ogólnie było bardzo czysto i schludnie.

Agnieszka_3203

05.11.2012

Placówka

Poznań, Abpa. A. Baraniaka 8

Nie zgadzam się (0)

Barbour

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Barbour?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Na pierwszy rzut...
Na pierwszy rzut oka sklep wygląda na bardzo elegancki,ale i tak jest w środku. Po wejściu miałam wrażenie że obsługa na sklepie obserwuje każdy mój ruch,czułam się dziwnie,a weszłam tylko zorientować się w cenach. Po chwili podeszła pani z obsługi i zaproponowała swoja pomoc,jednak podziękowałam i wyszłam. Ceny w tym sklepie są wysokie. Ale ogólnie było bardzo czysto i schludnie.