Tesat

(2.10)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (5 z 5)

Trudno nie mieć...
Trudno nie mieć kontaktu z tą firmą jeśli mieszka się na Wildzie - niestety ma monopol! W każdym innym kraju taka działalność by upadła na drugi dzień od powstania! Kontakt z biurem jest odrażający, obsługa niechętna klientom i zupełny brak łączności drogą telefoniczną czy email. Paradoksalnie firma oferuje usługi właśnie w tym zakresie. Jeśli to możliwe nie podpisujcie z nimi żadnej umowy, bo najpierw poniżą, a niedługo być może i pobiją..!

zarejestrowany-uzytkownik

21.12.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Miałam problemy z...
Miałam problemy z telefonem stacjonarnym, więc zadzwoniłam na infolinię, bo tak kazał postępować serwisant przy ostatniej wizycie. Przedstawiłam sytuację, a Pani poprosiła mnie o numer, pod którym mogłaby się ze mną zwrotnie skontaktować w celu udzielenia mi bliższych informacji. Oddzwoniła bardzo szybko (w ciągu 3 minut) i powiedziała, że jeszcze dziś serwisant się ze mną skontaktuje. Nie skontaktował się, ale przyjechał i naprawił usterkę.

SecretClient_2

04.02.2011

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Oferta sieci kablowej...
Oferta sieci kablowej Tesatu jest z roku na rok coraz ciekawsza i bardziej atrakcyjna Od 2011 będą prawdopodobnie poszerzali swój zasięg o obszary pod Poznaniem: Daszewice, Borówiec, Kamionki. W tym momencie oferty pakietowe łączące telewizję kablowa , internet i telefon są jednymi z korzystniejszych w Poznaniu. Niestety kablówka zależy od dzielnicy a nie od naszego wyboru więc nie każdy może z tego skorzystać.

Renata_234

28.11.2010

Placówka

Poznań, Czajcza

Nie zgadzam się (2)
Niestety fatalny poziom...
Niestety fatalny poziom obsługi. Nie można było dostać się do biura, gdyż w biurze był nieczynny domofon. Gdy w końcu się przypadkiem udało, personel był gburowaty i nie skłonny do pomocy, tylko pozbycia się klienta. Sama placówka działu technicznego dość obskurna. Zachowanie personelu poniżej krytyki. Zdalna obsługa przez internet trochę lepsza, choć trzeba długo czekać na odpowiedź.

zarejestrowany-uzytkownik

10.11.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)
dwa miesiące temu...
dwa miesiące temu podpisałem umowę z firmą TESAT na komplet TV, internet i telefon. podpisałem z odpowiednim wyprzedzeniem (3 tygodnie) żeby mieć ciągłość po rozwiązaniu umów z Cyfrą i operatorem internetu. od miesiąca nie mam internetu i telewizji, bo firmie nie zależy na montażu pakietu. pomimo kilkunastu telefonów za każdym razem byłem zapewniany że oddzwonią. szczerze mogę powiedzieć, że jeszcze w życiu nie byłem tak potraktowany. kompletny brak zainteresowania klientem. gdyby nie lepsze oferta niż dotychczasowych operatorów rozwiązałbym już umowę i wrócił do starych, ale mi się to nie opłaca. dzisiaj okazało się, że jutro zamontują mi zestaw, więc będzie święto

Radek_7

23.07.2009

Placówka

Nie zgadzam się (29)

Tesat

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Tesat?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Trudno nie mieć...
Trudno nie mieć kontaktu z tą firmą jeśli mieszka się na Wildzie - niestety ma monopol! W każdym innym kraju taka działalność by upadła na drugi dzień od powstania! Kontakt z biurem jest odrażający, obsługa niechętna klientom i zupełny brak łączności drogą telefoniczną czy email. Paradoksalnie firma oferuje usługi właśnie w tym zakresie. Jeśli to możliwe nie podpisujcie z nimi żadnej umowy, bo najpierw poniżą, a niedługo być może i pobiją..!