asos.com

(4.08)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 6)

Pokaż wszystkie opinie

Bardzo fajne produkty...
Bardzo fajne produkty jednak obsługa klienta i działanie sklepu online pozostawia wiele do życzenia. Miałam już 4 zamówienia anulowane na przestrzeni 3 miesięcy przez "błędy techniczne" o czym nie informują. Pieniądze są blokowane i czekać potem trzeba na zwrot po 10 dni roboczych. Po zgłoszeniu reklamacji brak jakiekolwiek rekompensaty czy zrozumienia. Poza tym kontakt z obsługą tylko mailowy i czeka się bardzo długo na odpowiedź. Nie polecam zakupów w tym miejscu.

Klient_fA5K

12.01.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

asos.com

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż asos.com?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo fajne produkty...
Bardzo fajne produkty jednak obsługa klienta i działanie sklepu online pozostawia wiele do życzenia. Miałam już 4 zamówienia anulowane na przestrzeni 3 miesięcy przez "błędy techniczne" o czym nie informują. Pieniądze są blokowane i czekać potem trzeba na zwrot po 10 dni roboczych. Po zgłoszeniu reklamacji brak jakiekolwiek rekompensaty czy zrozumienia. Poza tym kontakt z obsługą tylko mailowy i czeka się bardzo długo na odpowiedź. Nie polecam zakupów w tym miejscu.