Scandia

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Rzadko trafiam na...
Rzadko trafiam na dobrych doradców klienta na infolinii. Jednak dziś zadzwoniłam do Scandii, by uzyskać zmianę hasła. Konsultant, który ze mną rozmawiał w profesjonalny sposób wytłumaczył mi kilka dodatkowych rzeczy oraz szybko i sprawnie pomógł mi odzyskać dostęp do mojego internetowego konta. Byłam bardzo miło zaskoczona.

Dilo

27.10.2012

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Scandia

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Scandia?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rzadko trafiam na...
Rzadko trafiam na dobrych doradców klienta na infolinii. Jednak dziś zadzwoniłam do Scandii, by uzyskać zmianę hasła. Konsultant, który ze mną rozmawiał w profesjonalny sposób wytłumaczył mi kilka dodatkowych rzeczy oraz szybko i sprawnie pomógł mi odzyskać dostęp do mojego internetowego konta. Byłam bardzo miło zaskoczona.