Rzadko trafiam na dobrych doradców klienta na infolinii. Jednak dziś zadzwoniłam do Scandii, by uzyskać zmianę hasła. Konsultant, który ze mną rozmawiał w profesjonalny sposób wytłumaczył mi kilka dodatkowych rzeczy oraz szybko i sprawnie pomógł mi odzyskać dostęp do mojego internetowego konta. Byłam bardzo miło zaskoczona.
Rzadko trafiam na dobrych doradców klienta na infolinii. Jednak dziś zadzwoniłam do Scandii, by uzyskać zmianę hasła. Konsultant, który ze mną rozmawiał w profesjonalny sposób wytłumaczył mi kilka dodatkowych rzeczy oraz szybko i sprawnie pomógł mi odzyskać dostęp do mojego internetowego konta. Byłam bardzo miło zaskoczona.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.