Kozi Gród

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Kilka tygodni temu...
Kilka tygodni temu korzystaliśmy z kompleksu rekreacyjnego w hotelu. Jedną z pierwszych rzeczy, które dało się zauważyć była zerwana osłona jednej z dysz w jacuzzi. Po kąpieli zwróciliśmy na to uwagę personelowi. Bardzo delikatnie, bo po poprzednich uwagach, gdy siedzieliśmy w jacuzzi zaskoczeni zostaliśmy wizytą pani odpowiedzialnej za sprzątanie, a właściwie wcześniejsze w nim niedociągnięcia i jej płaczem w związku z tym, że po naszej uwadze co do braku zmycia podłogi z dnia na dzień, pani miała stracić pracę. Jakież było nasze zdziwienie, gdy nie dość, że uszkodzona dysza nadal stanowiła zagrożenie dla korzystających z jacuzzi, to jeszcze główny wlot wody w dnie pozbawiony był osłony. Jest to spora dziura i stając na niej można skręcić nogę albo poślizgnąć się i przewrócić. Mail wysłany w tej sprawie do hotelu nie znalazł odpowiedzi. Myślę, że po zakończeniu korzystnego pakietu rekreacyjnego w listopadzie nie będziemy wykupywać kolejnego. Jeżeli klient jest lekceważony, to niestety trzeba wybierać inne miejsca wypoczynku.

zarejestrowany-uzytkownik

21.10.2009

Placówka

Nie zgadzam się (21)
wczoraj korzystaliśmy z...
wczoraj korzystaliśmy z hotelowego spa. W trakcie zmywania basenowego chloru, żona upuściła kosmetyczkę. Pudełko pudru czy cienia wypadło na posadzkę prysznica i pękło wysypując część zawartości na podłogę. Jakie było zdziwienie żony, gdy następnego dnia w tej samej kabinie znalazła na podłodze niesprzątnięte ślady kosmetyku... Po prostu nikt nie mył podłogi.

zarejestrowany-uzytkownik

16.08.2009

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (20)

Kozi Gród

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Kozi Gród?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Kilka tygodni temu...
Kilka tygodni temu korzystaliśmy z kompleksu rekreacyjnego w hotelu. Jedną z pierwszych rzeczy, które dało się zauważyć była zerwana osłona jednej z dysz w jacuzzi. Po kąpieli zwróciliśmy na to uwagę personelowi. Bardzo delikatnie, bo po poprzednich uwagach, gdy siedzieliśmy w jacuzzi zaskoczeni zostaliśmy wizytą pani odpowiedzialnej za sprzątanie, a właściwie wcześniejsze w nim niedociągnięcia i jej płaczem w związku z tym, że po naszej uwadze co do braku zmycia podłogi z dnia na dzień, pani miała stracić pracę. Jakież było nasze zdziwienie, gdy nie dość, że uszkodzona dysza nadal stanowiła zagrożenie dla korzystających z jacuzzi, to jeszcze główny wlot wody w dnie pozbawiony był osłony. Jest to spora dziura i stając na niej można skręcić nogę albo poślizgnąć się i przewrócić. Mail wysłany w tej sprawie do hotelu nie znalazł odpowiedzi. Myślę, że po zakończeniu korzystnego pakietu rekreacyjnego w listopadzie nie będziemy wykupywać kolejnego. Jeżeli klient jest lekceważony, to niestety trzeba wybierać inne miejsca wypoczynku.