iBOA

(3.51)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 2)

Strona systemu obsługi...
Strona systemu obsługi klienta sieci T-Mobile jest prosta i raczej intuicyjna. szkoda tylko, iż nigdzie nie ma napisane, że aby zatwierdzić zmiany w opcjach wprowadzone poprzez stronę nalezy wyjść z okientka poprzez "wyloguj", bo to jest forma potwierdzenia zlecenia a nie poprzez zwykłe zamknięcie okienka przeglądarki. poza tym może być.

sasetka_2

15.10.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

iBOA

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż iBOA?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie.