W swojej ostatniej obserwacji pochwaliłam sklep internetowy Ecoshop za przejrzystość, łatwość rejestracji i złożenia zamówienia oraz za bardzo szybką realizację. Miałam dalszy kontakt z tym sklepem z powodu wady towaru. Podczas uważniejszego przyjrzeniu się zamówionym tabletkom sterylizującym zauważyłam, że wszystkie listki miały nadrukowaną datę ważności - czerwiec 2012, podczas gdy zamówiłam i otrzymałam je w październiku 2012. Zadzwoniłam więc w godzinach urzędowania sklepu na numer telefonu podany na stronie (można wybrać również kontakt mailowy lub rozmowę przez Skype) i opisałam sytuację z przeterminowanymi tabletkami. Powiedziałam, że chcę w takim przypadku otrzymać zwrot pieniędzy za towar i wysyłkę. Pani po drugiej stronie potraktowała moją reklamację poważnie, była uprzejma i starała się jak najlepiej wyjaśnić powody zaistniałej sytuacji. Z jej relacji wynikało, iż sklep przeterminowany towar otrzymał od dostawcy i data ważności została przeoczona. Pani powiedziała, że porozmawia z szefem i za chwilę do mnie oddzwoni. Tak też się stało. Poprosiła o podanie numeru mojego konta mailem, a także o odesłanie dowolną formą przeterminowanych tabletek wraz z paragonem (paragon do spraw księgowych, a tabletki do odesłania dostawcy w ramach reklamacji). Zostałam przeproszona za zaistniałą sytuację. Już po 2 dniach od wysłania przeze mnie maila na moim koncie bankowym pojawił się zwrot za zakupiony towar i wysyłkę. Jestem zadowolona z tak rozwiązanej sprawy i miłego kontaktu w związku z tym incydentem. Sklep oceniam jako rzetelny i uczciwy, nie będę miała oporów żeby w przyszłości dokonać tam zakupów wiedząc że nawet w razie kłopotów nie poniosę strat. Pomyślne i profesjonalne rozwiązanie sprawy poskutkowało tym, że sklep oceniam zdecydowanie na plus.
Na zakup w tym sklepie internetowym zdecydowałam się, ponieważ produkt jaki mnie interesował był niedostępny na aukcjach internetowych, a w sklepie Ecoshop jest sprzedawany w najbardziej korzystnej cenie w porównaniu z innymi sklepami internetowymi. Strona jest przejrzysta, łatwo się po niej poruszać i znaleźć to, co jest nam potrzebne. Rejestracja przed zakupem okazała się być bardzo prosta i zajęła dosłownie krótką chwilę. Natychmiast dostałam e-maila aktywującego i mogłam dokonać zakupu. Podoba mi się bogaty wybór opcji dostawy i płatności w tym sklepie. Zapłaciłam tak jak lubię, czyli przez PayU, bez konieczności ręcznego wykonywania przelewu. Wkrótce otrzymałam kolejne e-maile o stanie realizacji zamówienia. Realizacja okazała się szybka - produkt zamówiłam późnym wieczorem w piątek, został wysłany w poniedziałek, a we wtorek otrzymałam go. Był bardzo dobrze zapakowany. Jestem zadowolona z zakupu, ale wadą jest to, że nie ma polskiej ulotki z informacją, jak używać produktu (są to tabletki sterylizujące). Dostałam tabletki w pudełku, naklejona była instrukcja użycia w jakimś języku słowiańskim, której nie zrozumiałam. Odkleiłam ją, a pod spodem znalazłam instrukcję francuską i angielską. Angielska by mi może trochę pomogła, ale naklejka była tak mocno przyklejona, że część teksu została zerwana. Na stronie sklepu opis tabletek jest bardzo lakoniczny - dobrze by było, gdyby znalazła się na stronie www treść ulotki (rozumiem, że nie dostałam jej w paczce, bo tabletki sprzedawane są na sztuki, a nie na opakowania i opakowanie dostałam tylko dlatego, że kupiłam więcej stuk tabletek). Takiej informacji nie ma, więc informacji jestem zmuszona szukać w źródłach zewnętrznych.
W swojej ostatniej obserwacji pochwaliłam sklep internetowy Ecoshop za przejrzystość, łatwość rejestracji i złożenia zamówienia oraz za bardzo szybką realizację. Miałam dalszy kontakt z tym sklepem z powodu wady towaru. Podczas uważniejszego przyjrzeniu się zamówionym tabletkom sterylizującym zauważyłam, że wszystkie listki miały nadrukowaną datę ważności - czerwiec 2012, podczas gdy zamówiłam i otrzymałam je w październiku 2012. Zadzwoniłam więc w godzinach urzędowania sklepu na numer telefonu podany na stronie (można wybrać również kontakt mailowy lub rozmowę przez Skype) i opisałam sytuację z przeterminowanymi tabletkami. Powiedziałam, że chcę w takim przypadku otrzymać zwrot pieniędzy za towar i wysyłkę. Pani po drugiej stronie potraktowała moją reklamację poważnie, była uprzejma i starała się jak najlepiej wyjaśnić powody zaistniałej sytuacji. Z jej relacji wynikało, iż sklep przeterminowany towar otrzymał od dostawcy i data ważności została przeoczona. Pani powiedziała, że porozmawia z szefem i za chwilę do mnie oddzwoni. Tak też się stało. Poprosiła o podanie numeru mojego konta mailem, a także o odesłanie dowolną formą przeterminowanych tabletek wraz z paragonem (paragon do spraw księgowych, a tabletki do odesłania dostawcy w ramach reklamacji). Zostałam przeproszona za zaistniałą sytuację. Już po 2 dniach od wysłania przeze mnie maila na moim koncie bankowym pojawił się zwrot za zakupiony towar i wysyłkę. Jestem zadowolona z tak rozwiązanej sprawy i miłego kontaktu w związku z tym incydentem. Sklep oceniam jako rzetelny i uczciwy, nie będę miała oporów żeby w przyszłości dokonać tam zakupów wiedząc że nawet w razie kłopotów nie poniosę strat. Pomyślne i profesjonalne rozwiązanie sprawy poskutkowało tym, że sklep oceniam zdecydowanie na plus.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.