Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Ecoshop.com.pl
Treść opinii: W swojej ostatniej obserwacji pochwaliłam sklep internetowy Ecoshop za przejrzystość, łatwość rejestracji i złożenia zamówienia oraz za bardzo szybką realizację. Miałam dalszy kontakt z tym sklepem z powodu wady towaru. Podczas uważniejszego przyjrzeniu się zamówionym tabletkom sterylizującym zauważyłam, że wszystkie listki miały nadrukowaną datę ważności - czerwiec 2012, podczas gdy zamówiłam i otrzymałam je w październiku 2012. Zadzwoniłam więc w godzinach urzędowania sklepu na numer telefonu podany na stronie (można wybrać również kontakt mailowy lub rozmowę przez Skype) i opisałam sytuację z przeterminowanymi tabletkami. Powiedziałam, że chcę w takim przypadku otrzymać zwrot pieniędzy za towar i wysyłkę. Pani po drugiej stronie potraktowała moją reklamację poważnie, była uprzejma i starała się jak najlepiej wyjaśnić powody zaistniałej sytuacji. Z jej relacji wynikało, iż sklep przeterminowany towar otrzymał od dostawcy i data ważności została przeoczona. Pani powiedziała, że porozmawia z szefem i za chwilę do mnie oddzwoni. Tak też się stało. Poprosiła o podanie numeru mojego konta mailem, a także o odesłanie dowolną formą przeterminowanych tabletek wraz z paragonem (paragon do spraw księgowych, a tabletki do odesłania dostawcy w ramach reklamacji). Zostałam przeproszona za zaistniałą sytuację. Już po 2 dniach od wysłania przeze mnie maila na moim koncie bankowym pojawił się zwrot za zakupiony towar i wysyłkę. Jestem zadowolona z tak rozwiązanej sprawy i miłego kontaktu w związku z tym incydentem. Sklep oceniam jako rzetelny i uczciwy, nie będę miała oporów żeby w przyszłości dokonać tam zakupów wiedząc że nawet w razie kłopotów nie poniosę strat. Pomyślne i profesjonalne rozwiązanie sprawy poskutkowało tym, że sklep oceniam zdecydowanie na plus.