shoko.pl

(2.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Dnia 28 lipca...
Dnia 28 lipca br. znalazłam w internecie bardzo fajną, bo ponad 50%- ową zniżkę na podkład MaxFactor w sklepie internetowym shoko.pl. Bon był ważny przez miesiąc od 30 lipca do 30 sierpnia Kupiłam od razu dwie sztuki. Jak zawsze, najpierw zapoznałam się z regulaminem transakcji. Spodobało mi się to, że czas realizacji zamówienia trwa 1-3 dni roboczych. Od razu dokonałam przedpłaty za asortyment oraz koszty przesyłki. Dnia 6 sierpnia wysłałam szczegóły zamówienia tj. odcień podkładu, numery bonów zniżkowych, a także moje dane teleadresowe i potwierdzenie opłaty kosztów przesyłki. Koszt przesyłki był niewielki, bo jedynie 8,50zł, a przeważnie w takich sklepach internetowych trzeba zapłacić od 14zł w górę. Minęły 2 tygodnie, a tu zero informacji o tym, co się dzieje z moim zamówieniem. Napisałam najpierw wiadomość e-mail. Nikt chyba nie sprawdzał skrzynki. Postanowiłam zadzwonić do siedziby. Przez pół dnia nikt nie odbierał telefonu, pomyślałam, że padłam ofiarą oszustwa. Znalazłam w regulaminie jakiś inny nr telefonu i postanowiłam spróbować. Odebrał jakiś pan. Po rozmowie ze mną stwierdził, że "raczej nie ma wiadomości ode mnie, bo by mu się wyświetliła". Okazało się po kilku minutach, że jednak ją przegapił. Bardzo mnie za to przepraszał i obiecał jeszcze w tym samym dniu, ewentualnie następnym, nadać paczkę, a do niej dołączyć jakiś drobny upominek w ramach rekompensaty. Widać człowiekowi zależało na dobrej opinii klientów. Paczka dotarła 3 dni później. Asortyment zgodny z zamówieniem, a w prezencie mini-błyszczyk wraz z breloczkiem. Reasumując, pierwsze wrażenie fatalne. Mam nadzieje, że to była jednorazowa wpadka tego sklepu- każdemu się może przydarzyć. Jednak to pierwsze wrażenie jest silniejsze i następnym razem długo będę się zastanawiać zanim coś kupię w tym sklepie.

Mimi_9

13.09.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

shoko.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż shoko.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dnia 28 lipca...
Dnia 28 lipca br. znalazłam w internecie bardzo fajną, bo ponad 50%- ową zniżkę na podkład MaxFactor w sklepie internetowym shoko.pl. Bon był ważny przez miesiąc od 30 lipca do 30 sierpnia Kupiłam od razu dwie sztuki. Jak zawsze, najpierw zapoznałam się z regulaminem transakcji. Spodobało mi się to, że czas realizacji zamówienia trwa 1-3 dni roboczych. Od razu dokonałam przedpłaty za asortyment oraz koszty przesyłki. Dnia 6 sierpnia wysłałam szczegóły zamówienia tj. odcień podkładu, numery bonów zniżkowych, a także moje dane teleadresowe i potwierdzenie opłaty kosztów przesyłki. Koszt przesyłki był niewielki, bo jedynie 8,50zł, a przeważnie w takich sklepach internetowych trzeba zapłacić od 14zł w górę. Minęły 2 tygodnie, a tu zero informacji o tym, co się dzieje z moim zamówieniem. Napisałam najpierw wiadomość e-mail. Nikt chyba nie sprawdzał skrzynki. Postanowiłam zadzwonić do siedziby. Przez pół dnia nikt nie odbierał telefonu, pomyślałam, że padłam ofiarą oszustwa. Znalazłam w regulaminie jakiś inny nr telefonu i postanowiłam spróbować. Odebrał jakiś pan. Po rozmowie ze mną stwierdził, że "raczej nie ma wiadomości ode mnie, bo by mu się wyświetliła". Okazało się po kilku minutach, że jednak ją przegapił. Bardzo mnie za to przepraszał i obiecał jeszcze w tym samym dniu, ewentualnie następnym, nadać paczkę, a do niej dołączyć jakiś drobny upominek w ramach rekompensaty. Widać człowiekowi zależało na dobrej opinii klientów. Paczka dotarła 3 dni później. Asortyment zgodny z zamówieniem, a w prezencie mini-błyszczyk wraz z breloczkiem. Reasumując, pierwsze wrażenie fatalne. Mam nadzieje, że to była jednorazowa wpadka tego sklepu- każdemu się może przydarzyć. Jednak to pierwsze wrażenie jest silniejsze i następnym razem długo będę się zastanawiać zanim coś kupię w tym sklepie.