Ta firma zajmuje się windykacją należności i moje doświadczenie z nią to efekt totalnej pomyłki z ich strony i dostarczonego mi bezsensownego stresu. Najpierw dostałam sms-a z żądaniem wpłaty podanej należności w ciągu trzech dni – zimny pot mnie oblał; próbowałam oddzwonić ale połączenie nie następowało więc znalazłam w Internecie nr telefonu, zadzwoniłam, odezwała się niejaka Katarzyna, która po weryfikacji nr telefonu uznała, że nie figuruje on w jej wykazie wysłanych sms-ów. Jednak sms zawierał także nr sprawy po podaniu którego pracownica powiedziała, że przekaże dalej i ktoś do mnie zaraz oddzwoni. Owe ”zaraz” trwało prawie godzinę, po czym niejaka pani Anna poprosiła o rozmowę z mężczyzną, o którym pierwszy raz usłyszałam. Były jeszcze niepotrzebne pytania irytujące mnie (typu czy znam, czy słyszałam etc) i w efekcie nawet zwykłego przepraszam nie usłyszałam, żeby nie wspomnieć o pomyłce z ich strony. Przypuszczam, że przestawiono cyfry w nr telefonu i sms wysłano do mnie przez pomyłkę, nie rozumiem tylko co szkodziło najpierw zadzwonić do swojego dłużnika. W efekcie mnie wystraszono z niewiadomych przyczyn i pozwolono poznać pewne dane dłużnika (imię, nazwisko, miejscowość, kwotę należności), gdzie jest ochrona danych osobowych, gdzie mój spokój. To bardziej amatorzy niż profesjonaliści, a biorą się za poważne zadania.
firma zajmuje sie odzyskiwaniem zaległych należności, niestety działy w firmie nie maja komunikacji między sobą i mimo załatwienia sprawy klient narażony jest na nieuprzejmości ze strony operatorów z infolinii, szkoda bo takie działanie firmy pozostawia niesmak, brak jednolitego systemu zarządzania informacjami powoduje że kilka razy trzeba to samo wyjaśniać kilku osobom a niektóre nie należą do miłych...
Ta firma zajmuje się windykacją należności i moje doświadczenie z nią to efekt totalnej pomyłki z ich strony i dostarczonego mi bezsensownego stresu. Najpierw dostałam sms-a z żądaniem wpłaty podanej należności w ciągu trzech dni – zimny pot mnie oblał; próbowałam oddzwonić ale połączenie nie następowało więc znalazłam w Internecie nr telefonu, zadzwoniłam, odezwała się niejaka Katarzyna, która po weryfikacji nr telefonu uznała, że nie figuruje on w jej wykazie wysłanych sms-ów. Jednak sms zawierał także nr sprawy po podaniu którego pracownica powiedziała, że przekaże dalej i ktoś do mnie zaraz oddzwoni. Owe ”zaraz” trwało prawie godzinę, po czym niejaka pani Anna poprosiła o rozmowę z mężczyzną, o którym pierwszy raz usłyszałam. Były jeszcze niepotrzebne pytania irytujące mnie (typu czy znam, czy słyszałam etc) i w efekcie nawet zwykłego przepraszam nie usłyszałam, żeby nie wspomnieć o pomyłce z ich strony. Przypuszczam, że przestawiono cyfry w nr telefonu i sms wysłano do mnie przez pomyłkę, nie rozumiem tylko co szkodziło najpierw zadzwonić do swojego dłużnika. W efekcie mnie wystraszono z niewiadomych przyczyn i pozwolono poznać pewne dane dłużnika (imię, nazwisko, miejscowość, kwotę należności), gdzie jest ochrona danych osobowych, gdzie mój spokój. To bardziej amatorzy niż profesjonaliści, a biorą się za poważne zadania.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.