Maroko

(3.25)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 5)

Rewelacyjnie. Na minus:...
Rewelacyjnie. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, wygląd miejsca obsługi. Na plus: sprawność obsługi, oferta i cena.

zalogowany_użytkownik

12.04.2014

Placówka

Kartuzy, Mściwoja II

Nie zgadzam się (0)
Delikatesy Maroko są...
Delikatesy Maroko są poręcznym sklepem dla wielu mieszkańców okolicy. Pieczywo jest codziennie świeże, asortyment w produkty bogaty. Sklep estetycznie zadbany, wszystko jest na swoim miescu. W momencie, gdy klient nie znajdzie produktu, który jest mu potrzebny, panie ekspedientki zapisują na kartce i po około dwóch dniach produkt pojawia ise na półce ( wszystko w zalezności od dnia dostawy i dnia pojawienia się przedstawiciela handlowego). Panie ekspedientki zawsze są miłe i uśmiechnięte. Jednakże należałoby zwrócić uwagę na 2 defekty. Pierwszym z nich jest to, iż delikatesy zamknięte są w niedzielę oraz drugi: na półkach lodówki z nabiałem można znaleźc przeterminowane aż o 6 dni produkty ( a dokłądniej pasty firmy SEKO).

Ewa_1512

10.08.2013

Placówka

Kartuzy, Mściwoja II

Nie zgadzam się (1)
Dzisiaj po raz...
Dzisiaj po raz kolejny odwiedziłam sklep Maroko. Niestety, ale również po raz kolejny obsługa sklepu daje dużo do myślenia. Znajdują się trzy kasy, ale dwie są czynne. Klientów sporo, duża kolejka. Jedna z Pań obsługujących kasę ma bardzo miły wyraz twarzy jest uprzejma, ale jej tempo jest porównywalne do tempa ślimaczego, dzięki czemu kolejka jeszcze bardziej się powiększa. Natomiast druga kasa niby czynna ale co z tego skoro Pani rozmawia z koleżanką i nieraczy obsłużyć klientów? Pomimo tego tego, że jest duży asortyment, cenny nie wygórowane to obsługa zasługuje na duży minus.

Ewelina_1007

08.12.2012

Placówka

Kartuzy, Mściwoja II

Nie zgadzam się (0)
Dziś ponownie odwiedziłam...
Dziś ponownie odwiedziłam sklep Maroko, chociaż niechętnie robię tam zakupy, gdyż obsługa sklepu jest opieszała, stosunek do klienta olewający. Kas w sklepie jest 3, ale nigdy niema tam żadnej pracownicy by skasowała zakupy. Ostatnio zmierzyłam czas kiedy to pracownica spostrzegła, że stoję przy kasie minęło 9 minut. Kiedy łaskawie podesza nawet nie przeprosiła, że musiałam czekać to raz a dwa pani jakby się obraziła, że ja chcę zapłacić za zrobione zakupy. Ogólnie sklep czysty, asortyment sklepu widoczny, ceny przystęne jedyny mninus to bardzo opieszały i zarozumiały personel i trzeba uważć jak panie wydają resztę bo bardzo często się mylą.

Joanna_2303

31.08.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Maroko

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Maroko?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie. Na minus:...
Rewelacyjnie. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, wygląd miejsca obsługi. Na plus: sprawność obsługi, oferta i cena.