1. Hurtownia AK Hurt-Market jest jednocześnie punktem sprzedaży samoobsługowej dla klientów detalicznych.
2. W Hurtowni brakuje sprawnej obsługi klienta "na sklepie", co wynika z małej ilości pracowników. Trudno znaleźć pracownika obsługi, który doradziłby przy wyborze produktów.
3. Klienci są dobrze i sprawnie obsługiwani przy kasach, pomimo dużych ilości kupowanych towarów.
4. Kasjerzy nie mają zwyczaju witania się z klientami, ale są uprzejmi i ubrani w jednakowe uniformy.
5. Pomiędzy regałami przejścia są szerokie, a podłoga czysta.
6. W niektórych miejscach obok regałów znajdowały się wózki z pustymi pudełkami i workami foliowymi.
7. Na podłodze obok regałów znajdowały się pudełka z produktami, które nie zostały wypakowane i poustawiane na pułkach.
8. Zarówno wózki z tekturą, jak i pudełka z produktami nie wypakowanymi zmniejszały drożnośc przejść pomiędzy regałami.
9. Na górnych półkach leżały duże opakowania z produktami, które nie można ściągnąć bez użycia drabinki.
10. Niektóre produkty, jak np. wafle ryżowe określonego rodzaju lub kefir z Jasienicy, nie posiadały ceny.
11. Sery Camembert różnych odmian były ze sobą wymieszane i poukładane chaotycznie, wręcz "porozrzucane".
12. Na dziale warzywnym nie było dostępnych grejpfrutów i zielonej papryki, pomimo że na dziale tym znajdowały się obrazki zielonej papryki oraz grejpfrutów z ich ceną.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.