Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: AK Hurt-Market
Treść opinii: 1. Hurtownia AK Hurt-Market jest jednocześnie punktem sprzedaży samoobsługowej dla klientów detalicznych. 2. W Hurtowni brakuje sprawnej obsługi klienta "na sklepie", co wynika z małej ilości pracowników. Trudno znaleźć pracownika obsługi, który doradziłby przy wyborze produktów. 3. Klienci są dobrze i sprawnie obsługiwani przy kasach, pomimo dużych ilości kupowanych towarów. 4. Kasjerzy nie mają zwyczaju witania się z klientami, ale są uprzejmi i ubrani w jednakowe uniformy. 5. Pomiędzy regałami przejścia są szerokie, a podłoga czysta. 6. W niektórych miejscach obok regałów znajdowały się wózki z pustymi pudełkami i workami foliowymi. 7. Na podłodze obok regałów znajdowały się pudełka z produktami, które nie zostały wypakowane i poustawiane na pułkach. 8. Zarówno wózki z tekturą, jak i pudełka z produktami nie wypakowanymi zmniejszały drożnośc przejść pomiędzy regałami. 9. Na górnych półkach leżały duże opakowania z produktami, które nie można ściągnąć bez użycia drabinki. 10. Niektóre produkty, jak np. wafle ryżowe określonego rodzaju lub kefir z Jasienicy, nie posiadały ceny. 11. Sery Camembert różnych odmian były ze sobą wymieszane i poukładane chaotycznie, wręcz "porozrzucane". 12. Na dziale warzywnym nie było dostępnych grejpfrutów i zielonej papryki, pomimo że na dziale tym znajdowały się obrazki zielonej papryki oraz grejpfrutów z ich ceną.