Kampol

(3.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Moja pierwsza wizyta...
Moja pierwsza wizyta w Kampolu była jakiś rok temu i wtedy przyznaję ta firma zrobiła na mnie wrażenie, ogromny asortyment, miła obsługa, dlatego dziś udając się do nowego miejsca gdzie przeniesiony został kampol, jakoś nie chciało mi się wierzyć że to ta sama firma.Produkty gospodarstwa domowego rozdysponowane bardzo chaotycznie, ciężko było cokolwiek odnaleźć, brak cen, jak chciałam się czegoś dowiedzieć ile kosztuje musiałam z tym danym przedmiotem podejść do kasy i wtedy powiedziano mi ile to kosztuje.Rok temu to wyglądało całkowicie inaczej, widać że skład osobowy się zmienił, brak tam chyba osoby która zna się na rzeczy. Niestety nie byłam zadowolona z dzisiejszej obsługi. Wyszłam bardzo zawiedziona.

czika2002

13.08.2012

Placówka

Świętochłowice, Chorzowska 116

Nie zgadzam się (0)

Kampol

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Kampol?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Moja pierwsza wizyta...
Moja pierwsza wizyta w Kampolu była jakiś rok temu i wtedy przyznaję ta firma zrobiła na mnie wrażenie, ogromny asortyment, miła obsługa, dlatego dziś udając się do nowego miejsca gdzie przeniesiony został kampol, jakoś nie chciało mi się wierzyć że to ta sama firma.Produkty gospodarstwa domowego rozdysponowane bardzo chaotycznie, ciężko było cokolwiek odnaleźć, brak cen, jak chciałam się czegoś dowiedzieć ile kosztuje musiałam z tym danym przedmiotem podejść do kasy i wtedy powiedziano mi ile to kosztuje.Rok temu to wyglądało całkowicie inaczej, widać że skład osobowy się zmienił, brak tam chyba osoby która zna się na rzeczy. Niestety nie byłam zadowolona z dzisiejszej obsługi. Wyszłam bardzo zawiedziona.