Hollywood Diner

(2.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

19 lutego wybrałam...
19 lutego wybrałam się z grupą znajomych na obiad do tej restauracji. Samo miejsce było zadbane, także toalety nie budziły większych zastrzeżeń. Kelnerka podała nam menu jak i zebrała zamówienia bardzo szybko. Niestety oczekiwanie na sam obiad (w naszym wypadku pizze) przedłużało się. Każda z tych pizz była słona i niestety spalona (nie każdą część pizzy dało się zjeść). Dodatkowo kelnerka bądź kucharz częściowo pomylił jedno z naszych zamówień. W rezultacie jednak kolega, którego zamówienie zostało pomylone wziął tą pizze, ponieważ nie wiedział ile czasu będzie musiał czekać na kolejną. Chociaż w samej restauracji oprócz naszej grupy, byli jeszcze tylko jedni klienci na sam rachunek czekaliśmy około 10 min. Sama zresztą musiałam o niego poprosić, ponieważ kelnerki były zajęte rozmową przy ladzie i według moich spostrzeżeń, nie interesowały się za bardzo tym co się dzieje na sali. Na końcu otrzymaliśmy "rachunek" w postaci zwykłej małej białej kartki papieru, zapisanej odręcznie. Żadnego paragonu. Z tego co się orientuje w lokalu usługowym to nie jest dopuszczalne. Już dawno mieliśmy odliczoną kwotę, więc położyliśmy na "rachunek" pieniądze i wyszliśmy. Mimo szczerych chęci, nie wrócę tam już na jakikolwiek posiłek i tym bardziej nie polecę tej restauracji nikomu. Jeżeli przy tak małej ilości gości w ten sposób wygląda obsługa i przygotowanie potraw, to nie wiem jak może ona wyglądać przy zapełnionym lokalu.

zarejestrowany-uzytkownik

23.02.2010

Placówka

Gdynia, 3-go Maja 21

Nie zgadzam się (26)
Restauracja przestronna, dość...
Restauracja przestronna, dość dużo stolików na zróżnicowaną liczbę gości. Latem dostępny również ogródek. Bardzo ciekawa aranżacja wnętrza - stoliki w formie tradycyjnej, oraz w formie loż. Wystrój lokalu nawiązuje do gwiazd Hollywoodu. Na ścianach wisi wiele fotosów amerykańskich gwiazd. Jest również motocykl i model samolotu. W kilku miejscach zawieszone duże telewizory na których wyświetlane były różne kanały TV. Kelnerka obsługująca mój stolik była młoda, energiczna i sympatyczna. Udzielała wyczerpujących odpowiedzi na temat dań oraz sprawdzała z własnej inicjatywy w kuchni dostępność potraw niefigurujących w karcie. Jedyny minus dla kelnerki to fakt, że zapomniała podać colę koleżance, a gdy koleżanka zamówiła deser, mnie w ogóle nie spytała czy również sobie czegoś na deser nie życzę. Czystość lokalu na odpowiednim poziomie, włączając toalety, ale za uchybienie mogę wskazać kolumny wyłożone małymi kwadratowymi lusterkami. Owszem, widać, że kolumny ktoś myje, ale nie wyciera ich do sucha i na lusterkach zostają zacieki. Porcje są ogromne. Sałatka zamówiona przez koleżankę spokojnie starczyłaby dla dwóch osób. Już samo naczynie, w której została podana pokazywało, że to potężna porcja. Innymi słowy, porcje rzeczywiście amerykańskie. Ja nie dałam rady mojej porcji makaronu. Kelnerka z miejsca zaproponowała, że resztę może mi zapakować na wynos. Za to porcje napojów już polskie - 200ml. Ceny umiarkowane. Dania dostępne są również na wynos oraz na telefon.

Marta_318

15.07.2009

Placówka

Gdynia, 3-go Maja 21

Nie zgadzam się (24)

Hollywood Diner

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Hollywood Diner?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

19 lutego wybrałam...
19 lutego wybrałam się z grupą znajomych na obiad do tej restauracji. Samo miejsce było zadbane, także toalety nie budziły większych zastrzeżeń. Kelnerka podała nam menu jak i zebrała zamówienia bardzo szybko. Niestety oczekiwanie na sam obiad (w naszym wypadku pizze) przedłużało się. Każda z tych pizz była słona i niestety spalona (nie każdą część pizzy dało się zjeść). Dodatkowo kelnerka bądź kucharz częściowo pomylił jedno z naszych zamówień. W rezultacie jednak kolega, którego zamówienie zostało pomylone wziął tą pizze, ponieważ nie wiedział ile czasu będzie musiał czekać na kolejną. Chociaż w samej restauracji oprócz naszej grupy, byli jeszcze tylko jedni klienci na sam rachunek czekaliśmy około 10 min. Sama zresztą musiałam o niego poprosić, ponieważ kelnerki były zajęte rozmową przy ladzie i według moich spostrzeżeń, nie interesowały się za bardzo tym co się dzieje na sali. Na końcu otrzymaliśmy "rachunek" w postaci zwykłej małej białej kartki papieru, zapisanej odręcznie. Żadnego paragonu. Z tego co się orientuje w lokalu usługowym to nie jest dopuszczalne. Już dawno mieliśmy odliczoną kwotę, więc położyliśmy na "rachunek" pieniądze i wyszliśmy. Mimo szczerych chęci, nie wrócę tam już na jakikolwiek posiłek i tym bardziej nie polecę tej restauracji nikomu. Jeżeli przy tak małej ilości gości w ten sposób wygląda obsługa i przygotowanie potraw, to nie wiem jak może ona wyglądać przy zapełnionym lokalu.