Wimar

(2.25)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Obsługa rozmawia przez...
Obsługa rozmawia przez telefon obsługując klientów, albo pije kawę. Panie w tym sklepie nie są w ogóle życzliwe. Brud, brud i jeszcze raz brud. Niepoukładany asortyment na półkach, czasami leży na ziemi, tragedia. Wiem, bo praktycznie codziennie robię tam zakupy. Klientów wimar ma chyba tylko przez lokalizację.

Marta_2040

11.07.2013

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Sklep położony między...
Sklep położony między blokami w Niemodlinie. Ciężko jest zauważyć jadąc główną drogą, pomimo tego, że jest tabliczka. Sklep w środku wygląda przestarzale, jest tam wręcz brudno. Ciężko jest się zorientować co gdzie leży. Nie ma żadnej logiki w tym wszystkim. Sklep nie prezentuje się za dobrze, produkty są wręcz "poupychane" na półkach. Szczególnie źle się prezentuje na samym wejściu regał z akcesoriami kosmetycznymi. Nie wygląda to ani estetycznie, ani elegancko. Personel miły, pogodny, bez zastrzeżeń. Jednak czasem trzeba nastać się w kolejce, bo jest tylko jedna kasa otwarta. W okół budynku panuje porządek, jest podjazd dla osób niepełnosprawnych co jest plusem.

Magdalena_2528

18.07.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)

Wimar

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Wimar?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Obsługa rozmawia przez...
Obsługa rozmawia przez telefon obsługując klientów, albo pije kawę. Panie w tym sklepie nie są w ogóle życzliwe. Brud, brud i jeszcze raz brud. Niepoukładany asortyment na półkach, czasami leży na ziemi, tragedia. Wiem, bo praktycznie codziennie robię tam zakupy. Klientów wimar ma chyba tylko przez lokalizację.