M. Bucik

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Nie polecam zakupów...
Nie polecam zakupów w sklepie M. Bucik w Bytomiu prowadzonym przez "pseudo właścicielkę" ponieważ nigdy do tej pory nie zostałem tak chamsko obsłużony w życiu. Powodem mojej wizyty była reklamacja obuwia zakupionego przez moją partnerkę. W obuwiu tym po niecałym tygodniu użytkowania odpadły podeszwy. W związku z tym faktem dokonaliśmy ich reklamacji a po dwóch tygodniach zgłosiliśmy się w celu odbioru nowej pary bądź też pieniędzy. Na samym wstępie właścicielka obsługująca nas była bardzo niemiła i [fragment usunięty przez administratora - zgodnie z pkt. III.8 Regulaminu]. Uszkodzone buty zostały naprawione metodą chałupniczą, której jakość pozostawiała wiele do życzenia. Podczas składania reklamacji zaznaczyliśmy wyraźnie iż nie interesuje nas naprawa a jedynie wymiana bądź zwrot pieniędzy. Po zwróceniu uwagi iż nie przyjmiemy tych butów zostaliśmy obrzuceni chamskimi wyzwiskami przez właścicielkę tego sklepu. Kobieta ta na zadawane pytania o decyzję w sprawie naprawy, przez kogo została wydana, przez kogo zaopiniowana obrażała nas. Po zwróceniu uwagi, iż w przypadku reklamacji towaru obowiązują zapisy ustawy o ochronie praw konsumenta usłyszałem od tej pani że ustawa to ustawa a życie to życie i że ustawą się nie przejmuje. Na każde zadane pytanie nie potrafiła odpowiedzieć w sposób kulturalny oraz merytoryczny a jedynie chamskimi docinkami. Profesjonalnego podejścia popartego argumentami nie zaznałem podczas wizyty w tym sklepie. Oczywiście odwołaliśmy się od efektu decyzji słownej tej szanownej pani, po czym dowiedzieliśmy się że i tak nie zostanie ona pozytywnie rozpatrzona - pożyjemy, zobaczymy - w razie odrzucenia zwrócimy się do rzecznika w urzędzie miejskim.Sam fakt jakości obsługi klienta pozostawia wiele do życzenia, nie potrafię wyobrazić sobie jak taki punkt może prosperować, widocznie większość klientów, którzy dokonali reklamacji i zostali tak potraktowani odpuścili sprawę chociaż w sieci widnieją podobne opinie do mojej o tym sklepie.

Dawid_361

18.07.2012

Placówka

Bytom, Moniuszki 12

Nie zgadzam się (2)

M. Bucik

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż M. Bucik?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Nie polecam zakupów...
Nie polecam zakupów w sklepie M. Bucik w Bytomiu prowadzonym przez "pseudo właścicielkę" ponieważ nigdy do tej pory nie zostałem tak chamsko obsłużony w życiu. Powodem mojej wizyty była reklamacja obuwia zakupionego przez moją partnerkę. W obuwiu tym po niecałym tygodniu użytkowania odpadły podeszwy. W związku z tym faktem dokonaliśmy ich reklamacji a po dwóch tygodniach zgłosiliśmy się w celu odbioru nowej pary bądź też pieniędzy. Na samym wstępie właścicielka obsługująca nas była bardzo niemiła i [fragment usunięty przez administratora - zgodnie z pkt. III.8 Regulaminu]. Uszkodzone buty zostały naprawione metodą chałupniczą, której jakość pozostawiała wiele do życzenia. Podczas składania reklamacji zaznaczyliśmy wyraźnie iż nie interesuje nas naprawa a jedynie wymiana bądź zwrot pieniędzy. Po zwróceniu uwagi iż nie przyjmiemy tych butów zostaliśmy obrzuceni chamskimi wyzwiskami przez właścicielkę tego sklepu. Kobieta ta na zadawane pytania o decyzję w sprawie naprawy, przez kogo została wydana, przez kogo zaopiniowana obrażała nas. Po zwróceniu uwagi, iż w przypadku reklamacji towaru obowiązują zapisy ustawy o ochronie praw konsumenta usłyszałem od tej pani że ustawa to ustawa a życie to życie i że ustawą się nie przejmuje. Na każde zadane pytanie nie potrafiła odpowiedzieć w sposób kulturalny oraz merytoryczny a jedynie chamskimi docinkami. Profesjonalnego podejścia popartego argumentami nie zaznałem podczas wizyty w tym sklepie. Oczywiście odwołaliśmy się od efektu decyzji słownej tej szanownej pani, po czym dowiedzieliśmy się że i tak nie zostanie ona pozytywnie rozpatrzona - pożyjemy, zobaczymy - w razie odrzucenia zwrócimy się do rzecznika w urzędzie miejskim.Sam fakt jakości obsługi klienta pozostawia wiele do życzenia, nie potrafię wyobrazić sobie jak taki punkt może prosperować, widocznie większość klientów, którzy dokonali reklamacji i zostali tak potraktowani odpuścili sprawę chociaż w sieci widnieją podobne opinie do mojej o tym sklepie.