T.Deker

(3.83)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

Kawiarnię odwiedziłam 24.06.2015...
Kawiarnię odwiedziłam 24.06.2015 około godziny 18. Sam wystrój kawiarni zachęca do spędzenia w niej czasu. Obsługa była miła, uśmiechnięta i odpowiedziała na wszystkie zadane pytania. Wykonanie i smak zamówionego tortu były adekawatne do ceny. Problem pojawił się przy zamówieniu herbaty - pomimo bogatego wyboru herbat w menu okazało się, że nie ma nie tylko wybranej przeze mnie herbaty (English Breakfast), ale też wszystkich oprócz owocowych. Uważam to, za duży błąd i kłopotliwą sytuację dla osób niepijących kawy. Mimo kłopotliwej sytuacji presonel starał się rozwiącać problem, proponując inne rozwiązania. Oceniam to jak najbardziej pozytywnie.

Aleksandra_1788

27.06.2015

Placówka

Gdańsk, al. Grunwaldzka 141

Nie zgadzam się (0)
Oczekiwanie na obsługę...
Oczekiwanie na obsługę zajęło 3 min.Pani nie od razu się mną zainteresowała.Wygląd miejsca obsługi był schludny. Ubiór pracownika również. Pracownica nie zapytała w czym mogę pomóc ani nie usłyszałam powitania "dzień dobry" .Poprosiłam dwie kawy Macchiato oraz dwa ciastka ekler, w odpowiedzi pracownicy usłyszałam, iż nie mają czekolady by przyrządzić zamówioną kawę. Zapytałam:" Co w takim razie mi Pani poleca?", pracownica się zmieszała poprosiła koleżankę o pomoc.W zamian druga Pani zaproponowała kawy ekspresso z bitą śmietaną. Wyraziłam zgodę. Miłym zaskoczeniem była cena kaw 5 zł za sztukę. Zostałam objęta promocją: "Kawa za 5 zł", trwającą do godziny 13.Pani poinformowała mnie, że kawy i ciastka zostaną podane do stolika.Natomiast Pani nie zapytała czy ciastka podać na osobnych talerzykach. Po zajęciu miejsca czekałam jakieś 5 minut na realizację zamówienia. Stolik był czysty, kanapy również. Pani przyniosła kawy, ciastka zostały podane na jednym talerzyku dla dwóch osób. Pani się zorientowała i przyniosła drugi talerzyk. W miedzy czasie pracownice nie zwracały na mnie uwagi. Nikt nie podszedł i nie zapytał "Czy może w czymś jeszcze pomóc"?Wychodząc z kawiarni nikt nie odpowiedział "do widzenia".

karinus

08.01.2013

Placówka

Rumia, Sobieskiego 14A

Nie zgadzam się (5)
Wspaniała kawiarnia z...
Wspaniała kawiarnia z bardzo ładnym wystrojem, bardzo duży wybór napoi ciepłych i duży wybór niesamowitych ciast i tortów , które wyglądają bajecznie, są tak apetyczne że musiałem usiąść i zakupić ciacho bo wygląd przyciąga niesamowicie. Ciasto było rewelacyjne , kawa pyszna , trochę ceny za wysokie i brak napoi zimnych, bo te co są w lodówce to małe pojemności za duże pieniądze. Obsługa bardzo miła.

Obserwator_26

05.07.2012

Placówka

Gdańsk, al. Grunwaldzka 141

Nie zgadzam się (2)

T.Deker

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż T.Deker?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Kawiarnię odwiedziłam 24.06.2015...
Kawiarnię odwiedziłam 24.06.2015 około godziny 18. Sam wystrój kawiarni zachęca do spędzenia w niej czasu. Obsługa była miła, uśmiechnięta i odpowiedziała na wszystkie zadane pytania. Wykonanie i smak zamówionego tortu były adekawatne do ceny. Problem pojawił się przy zamówieniu herbaty - pomimo bogatego wyboru herbat w menu okazało się, że nie ma nie tylko wybranej przeze mnie herbaty (English Breakfast), ale też wszystkich oprócz owocowych. Uważam to, za duży błąd i kłopotliwą sytuację dla osób niepijących kawy. Mimo kłopotliwej sytuacji presonel starał się rozwiącać problem, proponując inne rozwiązania. Oceniam to jak najbardziej pozytywnie.