Urząd Skarbowy Warszawa-Mokotów

(3.95)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (12 z 19)

Szybko załatwiłem sprawy
Szybko załatwiłem sprawy

Niezweryfikowany Klient_yYw7

08.03.2020

Placówka

Warszawa, Postępu 16a

Nie zgadzam się (0)
Szybko, sprawnie w...
Szybko, sprawnie w miłej atmosferze.

AgaB

04.08.2016

Placówka

Warszawa, Postępu 16a

Nie zgadzam się (1)
Szybka i sprawna...
Szybka i sprawna obsługa.

AgaB

04.08.2016

Placówka

Warszawa, Postępu 16a

Nie zgadzam się (1)
Pomocna i miła...
Pomocna i miła obsługa, brak kolejek.

AgaB

22.07.2016

Placówka

Warszawa, Postępu 16a

Nie zgadzam się (1)
Pomocna i miła...
Pomocna i miła obsługa, brak kolejek.

AgaB

13.07.2016

Placówka

Warszawa, Postępu 16a

Nie zgadzam się (1)
Miła i pomocna...
Miła i pomocna obsługa.

AgaB

13.07.2016

Placówka

Warszawa, Postępu 16a

Nie zgadzam się (1)
Miła i pomocna...
Miła i pomocna obsługa.

AgaB

25.05.2016

Placówka

Warszawa, Postępu 16a

Nie zgadzam się (0)
Witam, jestem bardzo...
Witam, jestem bardzo zaskoczona jak Urząd Skarbowy się zmienil na korzyść w porównaniu z latami ubiegłymi.Wiadomo, że przynajmniej raz w roku człowiek ma kontakt z urzędem ze względu na roczne rozliczanie Pit-ów.Ja w tym roku rozliczałam sama, za pomocą płytki z gazety i okazało sie że musiałm zrobić korektę.Pojechałam do Urzędu i panie obsługujące były naprawdę bardzo pomocne i miłe.Kiedyś czlowiek szedł jak na skazanie, a teraz jest to czysta przyjemnośc, rozmowa jak równy z równym a nie jak władca i poddany:)

Magdalena_1389

21.05.2012

Placówka

Warszawa, Postępu 16a

Nie zgadzam się (0)
Czy można nie...
Czy można nie bać się iść do Urzędu Skarbowego? Tak ! - nowa siedziba na ul.Postępu, to rzeczywiście duży postęp w obsłudze klienta. Dawno tam nie byłam i swoją ostatnią wizytę oceniam bardzo pozytywnie. W okolicy można już zaparkować samochód, można bardzo blisko podjechać tramwajem i autobusem. Przestronna sala obsługi klienta mieści się na parterze, jest dostęp dla osób niepełnosprawnych, toalety, kiosk, bufet, kancelaria, kasy. Koniec z bieganiem po piętrach i szukaniem swojej ulicy lub tematu sprawy. Urzędnicy przyporządkowani do poszczególnych spraw pracują na stanowiskach ogólnostępnych, nie chowają się w pokojach i nie znikają nie wiadomo gdzie. Klienci mają dużo miejsc siedzących wśród (sztucznej) zieleni. Jest bardzo czysto. Mam jedną uwagę, nie wszyscy pracownicy Urzędu są odpowiednio ubrani. Nie wymagam służbowych mundurków i białych bluzek, ale jest to tzw. "Wysoki Urząd Państwowy", gdzie nie powinno obsługiwać się klientów w swetrach.

LaMarija

11.02.2012

Placówka

Warszawa, Postępu 16a

Nie zgadzam się (1)
Witam! Moja sprawa...
Witam! Moja sprawa wyjaśnienia płatności zaległego podatku trwa już 3 lata. Pracownicy Urzędu nie reagują na korespondencję z dodatkowymi załącznikami oraz wymijająco komentują fakty. Wszystko zaczęło się od błędnie wyliczonego salda i mojego wniosku o umorzenie kwoty ostatniej spłaty. Wniosek taki złożyłem w momencie gdy moje wpłaty znacznie przekroczyły należności. O braku kompetencji i kontroli nad finansami, świadczy również fakt, że moje ratalne spłaty przez 9 miesięcy roku 2009, wpływały na niewłaściwe konto bankowe. Aktualnie po kolejnej interwencji Izby Skarbowej w Warszawie, sprawa jest ponownie rozpatrywana przez Naczelnika Urzędu Skarbowego. Przedstawione przeze mnie dokumenty potwierdzeń bankowych oraz przeksięgowań dokonanych przez Urząd, świadczą o mojej racji. Dlatego bardzo mnie dziwi postawa osób decydujących o uznaniu moich roszczeń. Dokumentacja dotycząca powyższej sprawy urosła już do objętości trzech segregatorów. Jestem konsekwentnie oszukiwany i traktowany tylko przedmiotowo, na każde moje pismo uzyskuję złośliwą odpowiedź, co prawda popartą paragrafami. Uważam, jedyną możliwą formą rozwiązania sporu będzie skierowanie pozwu do Sądu Rejonowego. z poważaniem Grzegorz T. Warszawa

Greg101

04.10.2011

Placówka

Warszawa, Postępu 16a

Nie zgadzam się (3)
Urząd Skarbowy zawsze...
Urząd Skarbowy zawsze mi się kojarzył ze stratą czasu i problemami. Wcześniej zdarzało mi się być parę razy w tym urzędzie, gdy znajdował się on jeszcze przy ul. Kijowskiej i nigdy nie były to przyjemne wizyty. Tym razem wybrałam się już do nowego budynku i byłam naprawdę zaskoczona. Pierwsze co się rzuciło w oczy to ładny i przestronny budynek. Na początku nie wiedziałam gdzie należy się zgłosić z moim problemem, ponieważ nie ma informacji, natomiast ochroniarz był w stanie mi pomóc. Klienci są obsługiwani w dużej sali, gdzie na wejściu należy wziąć numerek. Dużym zaskoczeniem był brak kolejek i miły personel. Załatwiłam dwie sprawy w ciągu 10 minut i jestem bardzo zadowolona z jakości obsługi.

Anastazja_6

29.07.2011

Placówka

Warszawa, Postępu 16a

Nie zgadzam się (0)
Mila, profesjonalna i...
Mila, profesjonalna i ukierunkowana na klienta obsługa w urzędzie skarbowym Warszawa Mokotów. Mimo nieobecności pracownika zajmującego się moim rozliczeniem zostałam szybko i fachowo obsłużona, obsługująca mnie osoba wykazała zainteresowanie, chęć pomocy i elastyczność tak aby moja wizyta zakończyła się wyjaśnieniem sprawy i nie było potrzeby kolejnej wizyty w urzędzie.

katwalk

25.06.2009

Placówka

Nie zgadzam się (18)

Urząd Skarbowy Warszawa-Mokotów

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Urząd Skarbowy Warszawa-Mokotów?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Szybko załatwiłem sprawy
Szybko załatwiłem sprawy