JACKPOL

(0.51)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 2)

W tym sklepie...
W tym sklepie kupiłam skórzaną torebkę. Niestety podczas noszenia jej w uchwytach zaczęły wysuwać się śrubeczki. Dlatego oddałam do reklamacji, która miała być rozpatrzona do 19 czerwca. Ponieważ sklep nie skontaktował się ze mną do wyznaczonego terminu to 3 dni temu 26 czerwca poprosiłam o interwencję Federację Konsumentów. Pani z FK wczoraj odwiedziła ten sklep i Pani sprzedawczyni zadzwoniła do mnie. I tu w rozmowie telefonicznej usłyszałam nieźle zmyśloną przez sprzedawczynię bajeczkę. Powiedziała mi:,, że byłam w tym tygodniu u niej i powiedziałam jej, że za tydzień zgłoszę się po torebkę z reklamacji". Jak można tak kłamać! Mnie u niej nie było! I nie było żadnej rozmowy oraz niczego nie deklarowałam! Byłam, ale 15 czerwca w sklepie z zapytaniem: czy może już nie ma wiadmości w sprawie reklamacji i wówczas sprzedawczyni powiedziała, że mam czekać na sms-a od niej! Sms-a do mnie nie napisała!Czyżby Pani sprzedawczyni miała przywidzenia i przesłyszenia?:) Bardzo nieładnie tak postępować w stosunku do Klientów i zmyślać tego typu bajeczki!

Nina_43

29.06.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)

JACKPOL

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż JACKPOL?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?