Calliope

(2.85)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (8 z 14)

Ubrania, ceny -...
Ubrania, ceny - wszystko super. Minusem są pracownicy. Miałam okazję pracować w tym sklepie i patrząc na opinie o ponurych i nieprzyjemnych pracownikach - to prawda. Pracownicy przychodzą naburmuszeni, niektórzy wprost mówią, że najchętniej by "zostawili tą robotę", często też narzekają na kierownictwo, które zachowuje się jakby było niewiadomo kim, patrzy na wszystkich z góry. Lubią narzekać na klientów, ale dopiero po wyjściu klienta, tak to miło fajnie, bo trzeba, a gdy klient znika padają obelgi w jego stronę dosyć mocne. Organizacja pracy też jest śmieszna, bo trzeba ubrania od podstaw klipsowac itp, gdzie w większości sklepów tego nie ma, tak samo, jak metkowania ubrań, gdy wokół jest pełno klientów. Również pracownicy lubią siebie odgadywać za plecami, ale z powiedzeniem w twarz mają problem. Zdecydowanie miła atmosfera pracy kuleje, a właściwie nie istnieje.

Niezweryfikowany Klient_bIRO

09.06.2021

Placówka

Katowice, 3-go maja 9

Nie zgadzam się (0)
Mój ulubiony sklep...
Mój ulubiony sklep w centrum Katowic. Nigdy nie wyjadę z niego z pustyni rękami, ceny mega niskie, wybór produktów bardzo duży. W samym sklepie jednak spory bałagan, a obsługa zarówno na kasie jak i w samym sklepie strasznie ponura.

Klient_gRrT

16.01.2020

Placówka

Katowice, 3-go maja 9

Nie zgadzam się (0)
Dobry sklep, jeżeli...
Dobry sklep, jeżeli chodzi o jakość w stosunku do ceny. Ale ja się pytam gdzie jest menager, kierownik lub właściciel sklepu? 24.10.2019 r. Godzina ok 12. Obok przymierzalni brak rurki na odwieszenie niepasujacyh ubrań. Dzięki czemu w przymierzalniach zostają niepotrzebne rzeczy. Pan ochroniarz bardzo nieprzyjemny, opryskliwy i skandaliczny. Wychodząc z przymierzalni szukałam miejsca na odwieszenie ubrań - nie było takiego więc odwiesiłam obok numerów które wiszą przy szatni. W tym momencie zjawił się ochroniarz który potraktował mnie jak przestępce i kazał odwiesić ubrania na swoje miejsce. Miałam w ręce dużo rzeczy, każda rzecz z innego miejsca do tego w ręce trzymałam teczkę i reklamówkę z innego sklepu odzieżowego, w dodatku spieszyło mi się. Efekt taki, że odwiesiłam rzeczy, ale nie kupiłam nic bo już nie starczyło mi czasu na stanie w kolejce. Do właściciela sklepu: Jedna rzecz a bardzo się przyda - ochroniarza nauczyć kultury osobistej. A obok szatni dać rurkę na odwieszenie ubrań. A klienci będą zadowoleni.

zarejestrowany-uzytkownik

24.10.2019

Placówka

Katowice, 3-go maja 9

Nie zgadzam się (0)
Obsługa fatalna -...
Obsługa fatalna - policzono mi inną cenę niż ta na metce, a gdy poprosiłam o zwrot różnicy dziewczyna na kasie potraktowała mnie jak śmiecia, przez 10 minut nie odzywała się wypisując jakieś papierki, obrażona twierdziła, ze nie „będzie ze mną dyskutować” a nie rozumiała na czym polegał problem, potem krzyczała ze wprowadzam ja w błąd, chociaż nic nie zdążyłam powiedzieć. Fatalna obsługa, zupełny brak kultury. Ochroniarz tez bardzo niemiły, opryskliwy i nieprzyjemny, nie pozwolił wyrzucić papierka do sklepowego kosza.

Niezweryfikowany Klient_aqSt

02.09.2019

Placówka

Katowice, 3-go maja 9

Nie zgadzam się (0)
Duży sklep, 2-piętrowy,...
Duży sklep, 2-piętrowy, bardzo duży wybór odzieży. Wybrałam ok.10 sztuk i poszłam do przymierzalni. Wychodząc chciałam odwiesić ubrania w jedno miejsce, jednak takiego nie znalazłam. Na sklepie natknęłam się na pracownicę, która akurat rozwieszała ubrania z dużego wieszaka, najprawdopodobniej właśnie z przymierzalni. Podeszłam do niej i zapytałam, czy mogę odwiesić tam ubrania z których rezygnuję, ponieważ mam ich sporo, każde wisiało w innym miejscu a chcę jeszcze kilka przymierzyć. Pani z dość arogancką miną poinformowała mnie, że prosi o odwieszenie na miejsce. był to dość duży problem, ubrania spadały mi co chwilę z wieszaków na podłogę i ciężko mi było sobie z nimi poradzić. Na piętrze był jeszcze obecny jeden pracownik, niestety żadna z tych 2 osób nie zaoferowała mi swojej pomocy. Z obsługi nie jestem więc zadowolona, sytuację ratowała jedynie miła Pani przy kasie. W sklepie zdecydowanie brakuje chociażby koszyków, bardzo by to ułatwiło zakupy. Wygląd i porządek w sklepie nie budził moich zastrzeżeń, ceny również bardzo przystępne, niestety podejście do klienta mniej..

Karolina_2292

02.11.2016

Placówka

Katowice, 3-go maja 9

Nie zgadzam się (0)
Nie miałam przyjemności...
Nie miałam przyjemności byc w tym sklepie, ale słyszałam że mają ciekawy asortyment i rzeczywiście wybór bardzo duży. Sklep bardzo czysty i pachnący. Obsługa nienaganna, bardzo miła i rzeczowa. Sporo ludzi w sklepie bo akurat były przeceny. Przy kasie pani sprawnie obsługiwąła, także kolejke nie było.

zarejestrowany-uzytkownik

13.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kolekcja Calliope to...
Kolekcja Calliope to propozycja ubrań typu casual, które łatwo da się łączyć z modą sportową. Marka Calliope to marka tej samej firmy co dobrze znana paniom w całej Polsce Terranovy. Głównym kolorem nowej kolekcji jest biel, często łamana jakimś ciemniejszym kolorem w duchu elegancji. W tej kolekcji dominuje linia marynistyczna w postaci kolorowych pasków, spodnie cargo-bojówki, szorty czy żakiety w kolorach zielonego moro. Kolejna propozycja Calliope to linia biurowa, koszula w kratkę, dżinsy czy trencz, to wszystko pozwoli nam zachować dobre proporcje elegancji oraz wygody idealne do pracy. Obsługa bardzo miła i kompetentna. Chętna do pomocy w odnalezieniu danego produktu czy tez odpowiedniej rozmiarówki.

Marta_863

22.11.2010

Placówka

Warszawa, Złota

Nie zgadzam się (0)
Zazwyczaj obsluga w...
Zazwyczaj obsluga w tym sklepie jest dość neutralna, jednakże tym razem robiąc zakupy spotkałam sie z niemiła sytuacją. Ekspedientka, widziała że wybierałam około 10 artykułów do przymierzania i kręciłam sie po sklepie ko 10 minut. Chcialam udać sie do przymierzalni która mieściła sie na dolnym piętrze sklepu i Pani dopiero wted , po ok 15 minutach mojej obecności w sklepie poinformowała mnie że przymierzalnia przez 2 godziny będzie nieczynna. Po moim komentarzy że powinna znaleźć sie jakaś informacja na ten temat przy wejściu, Pani wzruszyła ramionami. Kolejne 5 minut zabrało mi odkładanie wybranego towaru!

zarejestrowany-uzytkownik

30.06.2009

Placówka

Warszawa, Aleje Jerozolimskie

Nie zgadzam się (18)

Calliope

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Calliope?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Słabo.
Słabo.