EAST-WEST EUROLINES

(1.15)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (7 z 8)

NIE POLECAM wysyłać...
NIE POLECAM wysyłać z nimi przesyłek, ponieważ nie docierają one do celu. Przesyłki są gubione.

Niezweryfikowany Klient_48r9

15.08.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam -...
Nie polecam - kierowca tego przewoźnika potrącił mnie, kiedy jechałam rowerem, po czym odjechał z miejsca zdarzenia, nawet nie zwalniając. Dodam, że był to wieczór i droga była pusta, więc kierowa miał możliwość żeby mnie prawidłowo wyprzedzić, a mój rower posiadał wymagane oświetlenie, więc kierowca mnie widział. NIE POLECAM!!!

Niezweryfikowany Klient_h4J5

28.01.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jechaliśmy rejsem nr....
Jechaliśmy rejsem nr. 96330 . Przy zakupie biletu zostaliśmy wprowadzeni w błąd co do miejsca odjazdu. Wprawdzie na bilecie podana ulica z której miał odjeżdzać bus ale "paniusia " sprzedająca bilety cały czas mówiła o jakimś remoncie dworca. Wypytaliśmy się o miejsce odjazdu które potem okazało się nieprawdziwe. Kiedy zorientowaliśmy się , że coś jest nie tak jeden z nas odszukał prawdziwe miejsce ale do odjazdu zostało niecałe 10 min a nieprawidłowym miejscu (ok. 6-7min drogi)zostały dwie starsze kobiety z walizkami . Opowiedziałam kierowcy co się stało z prośbą aby chwilę zaczekali ale nie chciał słuchać natomiast drugi pokazał mi zegarek i wykrzyczał że mam 3 min. Powtórzył to kilkakrotnie myśląc chyba że, jestem głucha. A wszystko było dlatego że, mieli już chętnych na nasze miejsca i tylko dlatego że ociągaliśmy się z wsiadaniem to koleżanki zdążyły dojść . A na granicy czekaliśmy 7 godzin autobusie bez klimatyzacji bo kierowcy oszczędzali na paliwie albo wśród chmary komarów przed autobusem. Kierowcy autobusu bez skrupułów bez serca bez empatii. kierowała nimi siła i brak kultury. Nareszcie byli PANAMI to oni tutaj rządzili. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

zarejestrowany-uzytkownik

11.06.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Witam serdecznie, jechaliśmy...
Witam serdecznie, jechaliśmy autobusem ze Lwowa o 23 wyjechaliśmy, 9 godzin czekaliśmy na kontrole graniczną ze względu na kolejkę, co jest oczywiste, ale już od 3 godzin czekamy ze względu na to że stan techniczny oraz stan dokumentów kierowców nie odpowiada standardom, z winy firmy straciłam dzień roboczy ze względu na spóźnienie się autobusa oraz wykłady na uczelni. Mam nadzieje że mimo tej sytuacji firma zachowa jakiś honor i zwróci chociażby kosz biletu, już nie mówię o tym że niema tu dostępu do sklepu z jedzeniem + stracone kosztu prywatne ze względu spóźniona i cała strona tego stresu który musimy przezywać. Nie dostajemy konkretnych informacji od kierowców, oprócz tego są delikatnie mówiąc niemile i polecają umyć wszystkim uszy. Uważam że takie traktowanie klienta nie odpowiada ogólnym standardom obsługi pasażerów. Oto numer rejestracyjny tego magicznego autobusu od Mądel Trans bilety na który sprzedaje eastwest euroline KTA 60757

Niezweryfikowany Klient_IBhS

08.05.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Witam serdecznie, jechaliśmy...
Witam serdecznie, jechaliśmy autobusem ze Lwowa o 23 wyjechaliśmy, 9 godzin czekaliśmy na kontrole graniczną ze względu na kolejkę, co jest oczywiste, ale już od 3 godzin czekamy ze względu na to że stan techniczny oraz stan dokumentów kierowców nie odpowiada standardom, z winy firmy straciłam dzień roboczy ze względu na spóźnienie się autobusa oraz wykłady na uczelni. Mam nadzieje że mimo tej sytuacji firma zachowa jakiś honor i zwróci chociażby kosz biletu, już nie mówię o tym że niema tu dostępu do sklepu z jedzeniem + stracone kosztu prywatne ze względu spóźniona i cała strona tego stresu który musimy przezywać. Nie dostajemy konkretnych informacji od kierowców, oprócz tego są delikatnie mówiąc niemile i polecają umyć wszystkim uszy. Uważam że takie traktowanie klienta nie odpowiada ogólnym standardom obsługi pasażerów. Oto numer rejestracyjny tego magicznego autobusu od Mądel Trans bilety na który sprzedaje eastwest euroline KTA 60757

Niezweryfikowany Klient_IBhS

08.05.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Nie ma Wi-Fi(chociaz...
Nie ma Wi-Fi(chociaz napisano było że jest) brudno, wygląd nie odpowiadał zdjęciam na stronie firmy, opóźnienie na 5 godzin, niegrzeczne kierowcy, do tego jesczse musielismy siedzieć w autobusie 4 godziny bez kierowcy , bez klimatyzacji w -6 stopni na granicy, a później czekaliśmyna zamianę autobusu z niewadomych przyczyn. To była NAJGORSZA JAKOSC OBSLUGI KLIENTA. Nigdy nie skorzystam z tej firmy więcej.Nie polecam

zarejestrowany-uzytkownik

09.12.2018

Placówka

Nie zgadzam się (0)
W dniu 14.05...
W dniu 14.05 odbyłem podróż na trasie Lwow - Warszawa kursem o godz. 20:20 .Rejs obsługiwany był przez trzech kierowców Kierowcy byli mili i sympatyczni. Wypałnienie autobusu na poziomie 80 %.Autobus obsługujący połączenie bardzo wygodny ,dużo miejsca na nogi . Przyjazd do Warszawy z godzinnym opoznieniem

zarejestrowany-uzytkownik

13.06.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)

EAST-WEST EUROLINES

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż EAST-WEST EUROLINES?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

NIE POLECAM wysyłać...
NIE POLECAM wysyłać z nimi przesyłek, ponieważ nie docierają one do celu. Przesyłki są gubione.