Opinia użytkownika: Klient_IBhS
Dotycząca firmy: EAST-WEST EUROLINES
Treść opinii: Witam serdecznie, jechaliśmy autobusem ze Lwowa o 23 wyjechaliśmy, 9 godzin czekaliśmy na kontrole graniczną ze względu na kolejkę, co jest oczywiste, ale już od 3 godzin czekamy ze względu na to że stan techniczny oraz stan dokumentów kierowców nie odpowiada standardom, z winy firmy straciłam dzień roboczy ze względu na spóźnienie się autobusa oraz wykłady na uczelni. Mam nadzieje że mimo tej sytuacji firma zachowa jakiś honor i zwróci chociażby kosz biletu, już nie mówię o tym że niema tu dostępu do sklepu z jedzeniem + stracone kosztu prywatne ze względu spóźniona i cała strona tego stresu który musimy przezywać. Nie dostajemy konkretnych informacji od kierowców, oprócz tego są delikatnie mówiąc niemile i polecają umyć wszystkim uszy. Uważam że takie traktowanie klienta nie odpowiada ogólnym standardom obsługi pasażerów. Oto numer rejestracyjny tego magicznego autobusu od Mądel Trans bilety na który sprzedaje eastwest euroline KTA 60757